Mô tả công việc
You will represent our medical brands for the medical channel (hospitals, clinics and some pharmacies) in the assigned area.
Frequent field visits with the team to ensure the respect of the company and brand strategy. Plus give advice to improve the customer visit (coaching)
In charge of the future of the company by looking for new customers and investigating for market potential in provinces (frequent business trips in provinces)
Scope of Responsibilities
Management
Supervise the medical team in the planning of the visits (check visit plans, report and make sure that the database is updated, follow the sales report)
Ensure that the team has a high level of knowledge of our products
Opening new accounts with the medical team to find new customers
Coordinate with the medical team the organization of the medical event (scientific workshop, lunch, conference...)
Support medical team to resolve the issue on the field (doctors' requests, complaints, etc.)
Reporting
Provide to managers with the information collected on the field about, competitors, and markets.
Report to managers about the customers visited and the activities on the fields
Report about the sales performances
KOL
Meet and build a good relationship with KOL
Make partnership programs with KOL in order to develop our brand
Organize events with KOL as conferences, workshops
Visit new KOL and make them loyal to the brand
Supervise the medical team in the planning of the visits (check visit plans, report and make sure that the database is updated, follow the sales report)
Ensure that the team has a high level of knowledge of our products
Opening new accounts with the medical team to find new customers
Coordinate with the medical team the organization of the medical event (scientific workshop, lunch, conference...)
Support medical team to resolve the issue on the field (doctors' requests, complaints, etc.)
Provide to managers with the information collected on the field about, competitors, and markets.
Report to managers about the customers visited and the activities on the fields
Report about the sales performances
Meet and build a good relationship with KOL
Make partnership programs with KOL in order to develop our brand
Organize events with KOL as conferences, workshops
Visit new KOL and make them loyal to the brand
Yêu cầu công việc
Experience in Beauty/Cosmetics industries Is a plus.
Education : Medicine or Pharmacy Bachelor degree. (a must)
At least 2 years of experience in the same position in the pharmaceutical and cosmetic business (Sales) (a must)
Negotiation, communication, selling, team management, planning, and timing management skills.
Flexible, hard-working, work pressure, Medical channel insight.
English : Intermediate (a must)
Benefits
Private Health Insurance
Full SHUI of Basic salary
13th-month salary
Quarterly bonus
Discount code for employee
Happy hour party, team building party, company trip, ...
Professional working environment
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Năm 2021, Công ty Cổ phần Elovi Việt Nam. trở thành thành viên của Tập đoàn Công nghiệp Sữa Morinaga, đánh dấu một khởi đầu mới cho hoạt động kinh doanh của chúng tôi.
Tập đoàn Công nghiệp Sữa Morinaga được thành lập hơn 100 năm trước – vào năm 1917 – tại Nhật Bản với tư cách là Nhà sản xuất Sản phẩm Sữa.
Chúng tôi đã phát triển, sản xuất và đưa ra thị trường nhiều sản phẩm chất lượng cao, an toàn, thơm ngon, bổ dưỡng và tốt cho sức khỏe như sữa, đồ uống, sữa chua, kem, bơ, phô mai, sữa tăng trưởng, thực phẩm bổ sung sức khỏe, v.v.
Tập đoàn của chúng tôi nỗ lực tiếp tục phát triển hoạt động kinh doanh của mình thông qua các sản phẩm và dịch vụ dành cho tất cả người tiêu dùng: từ trẻ sơ sinh đến người cao tuổi, với mục đích mang lại Sức khỏe và Hạnh phúc tốt hơn cho người tiêu dùng. Đồng thời, chúng tôi may mắn nhận được nhiều sự ủng hộ từ phía người tiêu dùng.
Khẩu hiệu của Tập đoàn Công nghiệp Sữa Morinaga là “Vì nụ cười rạng rỡ hơn bao giờ hết”. Với nỗ lực cung cấp các sản phẩm và dịch vụ vừa “ngon” vừa “tốt cho sức khỏe”, Morinaga Milk hy vọng sẽ mang lại nhiều nụ cười hơn cho người tiêu dùng, từ đó sẽ giúp cuộc sống của chúng ta tốt đẹp hơn.
Chúng tôi muốn kết hợp niềm tin và những thành tựu mà Elovi đã xây dựng được ở Việt Nam với công nghệ mà Tập đoàn Công nghiệp Sữa Morinaga đã trau dồi ở Nhật Bản trong 100 năm qua để mang lại nhiều “Nụ cười rạng rỡ hơn” cho Việt Nam. Với ý nghĩ đó, chúng tôi đã chọn “CHO SỨC KHỎE TỐT HƠN” làm khẩu hiệu mới của Elovi.
Với khẩu hiệu và lời hứa mới này, mục tiêu của Elovi là trở thành công ty tiên phong đóng góp cho sức khỏe & dinh dưỡng bằng cách cung cấp các sản phẩm chất lượng cao, thơm ngon; và tiếp tục xây dựng một cộng đồng chăm sóc sức khỏe cho ngày càng nhiều người.
Hãy cùng theo dõi sự phát triển của Công ty CP Elovi Việt Nam nhé! Chúng tôi rất biết ơn sự hỗ trợ và hiểu biết của bạn.