Mô tả công việc
• Educate and train managers on Hotel On boarding programs/ Winning Culture in accordance with hotel or company policies including, performance management process, and related programmes to foster productivity, and enhance performance.
• Analyze training needs of the hotel in general and individual departments, and develop strategies which address needs, presenting in the form of a Training Business Plan for the Human Resources Manager, General Manager and Executive Committee for review.
• Familiarize yourself with the Group’S HR and Training Standards, localizing where necessary.
• Ensure effective training programs are in place for the following:
+ New Employee Orientation
+ Customer Service Training
+ Technical job specific training (through certification of departmental standards and procedures)
+ Supervisory Skills Training
+ Management Development
+ Fire, Life and Safety Training
+ Selling Skills
+ Employee retraining
• Establish a training library of books, videos, journals and audio visual materials to assist trainers in their training programs and for staff personal development
• Design, produce and implement training programmes which meet specific departmental needs in conjunction with Department Heads, ensuring that training session plans are structured and that training is effective
• Attend departmental training session and critique performance
• Liaise with other Group's L&D Team to share experiences and resources
• Coaches, counsels and disciplines staff, providing constructive feedback to enhance performance
• Regularly communicates with staff and maintains good relations
• Contributes towards regional activities as directed by Human Resources Mananger/ Regional Director of Human Resources / General Manager
• Perform other tasks assigned by Line Manager
Quyền lợi được hưởng
- International and professional working environment
- Competitive salary range
- Competitive benefit packages (14 annual leaves/Paid birthday Leave/Employee Program/Accident Insurance...)
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree or Diploma in Hotel Management. A post Graduation in Human Resources Management/ L&D is desirable.
- 4 years of relevant experience or similar supervisory role in international brand hotel chains (5 stars), or an equivalent combination of education and work-related experience.
Yêu cầu hồ sơ
- CV
Công ty cổ phần phát triển công nghệ Pantado kinh doanh về lĩnh vực học Tiếng anh online trực tuyến 1 thầy 1 trò. Chương trình đào tạo rất hay, mình học thấy rất tốt giáo viên nhiệt tình, chu đáo. Hy vọng Pantado giúp đỡ được nhiều học viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Pantado chúng tôi được thành lập năm 2016 với sứ mệnh “Lan tỏa tri thức, dưỡng trí kiến quốc”.
Mission
Với sứ mệnh “Lan tỏa tri thức, dưỡng trí kiến quốc”. Pantado sẽ triển khai chương trình hợp tác tuyển sinh. Theo đại diện công ty, chương trình hợp tác trở thành đại lý tuyển sinh của Pantado là cơ hội mọi người để tăng thêm thu nhập, tiếp cận và lan tỏa kiến thức giáo dục, nuôi dạy con của chuyên gia giáo dục Phan Hồ Điệp. Bên cạnh đó, đối tác tuyển sinh sẽ được nâng cao kiến thức, kỹ năng kinh doanh bởi đội ngũ đào tạo và hỗ trợ từ Pantado.
Review Pantado
Các quy trình làm việc bài bản, rõ ràng, cũng nhiều quy định nhưng rất dễ hiểu và dễ theo, công ty chưa bao giờ trả chậm lương, các sếp và mọi người rất thân thiện(Fb)