Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
You will work as part of the marketing team to promote the company’s services – which primarily consist of software development for eCommerce businesses. You will plan, create and promote content (written, visual and audio). This role involves a lot of writing and editing, so impeccable English language skills are essential. There’s a lot of room for creativity in the role so it would suit a dynamic self-starter brimming with ideas.
Responsibilities:
• Develop and implement lead generation strategies to drive qualified leads to the sales team.
• Execute digital marketing campaigns, including email marketing, social media advertising.
• Monitor and optimize automation tools (Zapier, Hubspot, Customer.io) to streamline marketing processes such as lead generation, nurturing and content creation and make sure all the automated flows run smoothly.
• Monitor and analyze marketing campaign performance, website traffic, and lead generation metrics to identify areas of improvement and optimize marketing efforts.
• Support with content creation and review/optimization, including articles, case studies, and social media content, to engage the target audience and generate leads.
• Optimize website content and landing pages to increase conversion rates and improve user experience.
• Conduct market research and competitive analysis to identify target segments and understand customer needs.
• Support event marketing initiatives, including webinars, conferences, and industry events.
• Collaborate with cross-functional teams, such as Sales, to align marketing strategies with business objectives.
• Stay up-to-date with industry trends, best practices, and emerging marketing technologies to drive innovation and stay ahead of the competition.
Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor's degree or specialization in Marketing.
• 3+ years of experience in B2B marketing, with a focus on lead generation and digital marketing.
• Proven track record of driving successful lead-generation campaigns and achieving measurable results.
• Experience automating marketing processes using tools such as Hubspot & Zapier.
• Solid understanding of marketing automation tools, CRM systems, and lead management processes.
• Proficiency in content creation, including writing engaging and persuasive copy.
• Experience with digital marketing platforms, including social media, email marketing, and paid advertising.
• Strong analytical skills with the ability to interpret data and generate actionable insights.
• Detail-oriented with strong organizational and project management skills.
• Ability to work independently and collaborate effectively in a team environment.
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Flexible work time, ít khi OT. Nên thêm phúc lợi ngày lễ
Công ty thoải mái về giờ giấc. Leader nên sát sao và nắm bắt khả năng, năng lực
Đồng nghiêp thân thiện. Dự án nhiều, môi trường tốt để học hỏi