Mô tả công việc
- Organizes and controls the day to day running of the reception desk
- Ensuring consistent product and service delivery with a high level of client care.
- Handles all guest inquiries in a courteous and efficient manner.
- Ability of building & maintaining guest relationship.
- Promotes the desired work culture around the six core values of Caravelle Touches: Guest First, Warmth, Harmony, Respect, Integrity and Kaizen of the Caravelle Saigon
Quyền lợi được hưởng
- Attractive service fee bonus (about 3.5 million - 5.5 million/month)
- Support 2 meals during the working shift
- Insurance system to pay 100% of salary + health insurance
- Leave 15 days/year, public holidays x 300%
- Work 8h/day shift, 6 days off monthly
- Join the most Iconic Luxury Hotel in Saigon
- Be part of a Dynamic Team
- Amazing Guests Experience
Yêu cầu công việc
- University or College graduation with major in Hospitality management
- Minimum 1 years with relevant experiences in 4 or 5 star hotels
- Fluent in English communication
- Flexibility and be able to work under pressure.
- Positive attitude and mindset of hospitality
- Customer service skills
Yêu cầu hồ sơ
Phone number : 028 3823 4999 Ext 27601- Ms Tuyet
Address: 19 - 23 Lam Son Square, Ben Nghe Ward, District 1, HCM City
Công ty cổ phần sở giao dịch hàng hóa Việt Nam toàn cầu VIETCOM là doanh nghiệp đầu tiên tại Việt Nam tổ chức và hoạt động trong lĩnh vực Giao Dịch Kinh Doanh Hàng Hoá và Hàng Hóa Phái Sinh - hội tụ những thành viên đã thành công trong lĩnh vực cung cấp giải pháp và dịch vụ sản phẩm thông qua các thỏa thuận hợp tác thương mại Đa phương - Song phương trên thị trường trong nước và quốc tế.