Mô tả công việc
• Negotiate the best contract rate and agreement with local suppliers based on the company&039;s strategy
• Investigate and identify new products from local vendors that are appropriate for the company&039;s key markets
• Make and deliver training for Sales and relevant departments to increase product and destination knowledge
• Create new products in response to sales team or leader requests
• Coordination with all relevant departments is required. Local tour guides ensure that the new tours run smoothly
• Control the services of current suppliers to ensure that they meet the company&039;s standards
• Inspect new destinations, analyze, and select appropriate products for each market.
• Collaboration with local suppliers is essential to ensuring that purchasing prices are competitive, correct, and reasonable
• Coordination with the Sales team to inspect new destinations and put together tailor- made packages based on the needs of each market
• Keep the sales team and overseas partners informed of new products and changes in each destination
• Maintain the relationship for all contracting and operational activities, act as the face- to- face key point contract for land supplier vendors in non- core destinations (Thailand, Singapore, Bali)
• Assist with daily Sales’ requests, questions, and inquiries from Agents or other departments
• Update the service lines and tour modules in system and double- check everything
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND KNOWLEDGE:
Baccalaureate, degree or equivalent work/life experience/ travel passion
2- 3 years of experience in tourism or hospitality industry
EXPERIENCE:
Experience in working with different cultures.
2- 3 years&039; experience in an inbound travel company in SE Asia
SKILLS:
Thorough understanding of MS Office (Excel, Word, PowerPoint etc.)
Good written and spoken English, preferred
Experience in effectively working at all levels within an organization, including delivering presentations (PowerPoint, WebEx, etc.), co- coordinating training sessions, etc.
SPECIAL REQUIREMENTS:
Long term commitment
Flexibility to work overtime and travel as required
Ability to work under pressure
Quyền lợi
BENEFITS
Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
Income negotiable according to ability. Annual, Quarterly, and Tet bonuses...
Other special policies of the company.
Work in a modern, dynamic, equal and professional environment.
Enjoy high standard health insurance, Happy hour, Yearly Company trip...
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-13 22:40:03
Công ty sữa Vinamilk - tên đầy đủ là Công ty Cổ phần Sữa Việt Nam, đây là doanh nghiệp chuyên sản xuất, kinh doanh sữa, các sản phẩm từ sữa cũng như các thiết bị máy móc liên quan về sữa tại Việt Nam. Vinamilk hiện đang là doanh nghiệp đứng đầu trong lĩnh vực sản xuất các sản phẩm từ sữa tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng bảo hiểm sức khỏe cho 100% nhân viên cũng như người thân của cán bộ thuộc cấp quản lý trong công ty.
- Bảo hiểm tư nhân cao cấp với chiết khấu cho các thành viên trong gia đình.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, teambuilding 2 lần/năm nhằm nâng cao tinh thần đoàn kết giữa các phòng ban, các cấp.
- Các hoạt động thể thao, văn nghệ, khiêu vũ và dã ngoại … tổ chức thường xuyên giúp bạn có những khoảnh khắc vui vẻ và bổ ích
- Các hoạt động nội bộ, câu lạc bộ thể thao, xã hội, gym, yoga, bơi lội…
Lịch sử thành lập
- Ngày 1976, Vinamilk được thành lập dựa trên cơ sở tiếp quản 3 nhà máy sữa do chế độ cũ để lại, gồm :Nhà máy sữa Thống Nhất (tiền thân là nhà máy Foremost); Nhà máy sữa Trường Thọ (tiền thân là nhà máy Cosuvina); Nhà máy sữa Bột Dielac (tiền thân là nhà máy sữa bột Nestle') ( Thụy Sỹ).
- Năm 1995, Vinamilk chính thức khánh thành Nhà máy sữa đầu tiên ở Hà Nội.
- Năm 2000, Vinamilk được nhà nước phong tặng Danh hiệu Anh hùng lao động thời kỳ đổi mới.
- Năm 2001, Vinamilk cũng thành lập các trung tâm tư vấn dinh dưỡng sức khoẻ trên cả nước và cho ra đời trên 30 sản phẩm mới; Vinamilk liên doanh với công ty chuyên sản xuất bột sữa nguyên kem tại New Zealand dây chuyền công suất 32,000 tấn/năm; Ngoài ra, Vinamilk còn đầu tư sang Mỹ và mở thêm nhà máy tại nhiều quốc gia, kim ngạch xuất khẩu chiếm 15% doanh thu và vẫn đang tiếp tục tăng cao.
- Năm 2016, Cột mốc đánh dấu hành trình 40 năm hình thành và phát triển của Vinamilk (1976 – 2016) để hiện thực hóa "Giấc mơ sữa Việt” và khẳng định vị thế của sữa Việt trên bản đồ ngành sữa thế giới
- Năm 2017, trở thành một trong 2000 công ty niêm yết lớn nhất thế giới và là công ty hàng tiêu dùng nhanh duy nhất của Việt Nam lọt vào danh sách này, với doanh thu và vốn hóa lần lượt là 2,1 tỷ USD và 9,1 tỷ USD
- Năm 2021, Ra mắt hệ thống trang trại Green Farm và sản phẩm cao cấp sữa tươi Vinamilk Green Farm thơm ngon, thuần khiết.
Mission
Vinamilk cam kết mang đến cho cộng đồng nguồn dinh dưỡng và chất lượng cao cấp hàng đầu bằng chính sự trân trọng, tình yêu và trách nhiệm cao của mình với cuộc sống con người và xã hội.
Review VinaMilk
Tốt(GL)
Rất ổn nha 5 sao tuyệt vời(IT)
Mọi người rất oke, môi trường oke, học hỏi được nhiều nhất là TTS mới ra trường. Mỗi tội lương không được cao(rv)