Việc làm AUSTDOOR

Cập nhật 19/12/2024 11:41
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN AUSTDOOR
Trade Marketing Manager (Modern Trade)
AUSTDOOR 3.0★
2 đánh giá 103 việc làm 95 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 23/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
This position is responsible for coordinating the development of high-quality insights-driven channel & category strategies, and supporting Sales organization in the execution of Consumer and Channel Activation plans focused on in-store visibility and activation, distribution and (national) promo plan.

What We Ask

  • Education: University graduate in business administration, foreign trade, economics or related fields
  • Experience: At least 02 years of working experience in relevant positions for FMCG industry (experience in sales planning, and trade marketing is an advantage)
  • Skills:
  • Strong analytical skills and business mindset; Proven business management competency
  • Strong communication and influencing skills
  • Creative and passionate, willing to take on challenges
  • Proactive, confident and able to work under high pressure
  • Good command in English and computer skills


What We Offer

  • A purpose driven organisation – nourishing by nature
  • Empowering our people with the right level of autonomy
  • An international work environment that is friendly and inclusive – we are people focused and approachable
  • Enabling your creativity and entrepreneurship
  • Competitive compensation package


Vacancy Description

  • Co-develop data-driven Channel & Customer Plan across channels to grow numeric and weighted distribution in (selected) regions/areas. Align & integrate with Brand Plans. Set growth targets for distributors & customers within channel and identify gaps (& root causes)
  • Support Regional Sales teams/KAMs with Joint Business Planning, by providing compelling data & insights and supporting in aligning company goals with customer needs
  • Identify opportunities to further grow distribution of Hero SKUs across channels and improve exposure
  • Monitor key business indicators: Forecasts, volume, OSA%, Customer/Distributor/Channel contribution by category, Hero SKU distribution by channel & identify priority channels, customers and development opportunities
  • Support Manager Regional Sales/KAMs in strategically managing Field sales team by orienting team towards top priority customers/distributors/channels and supporting ‘Perfect Store’ execution (incl. shelf position, OSA) & providing feedback to brand managers
  • Define scope and target KPIs of Perfect Store program and identify tools to optimise Perfect Store elements, based on guidelines from Marketing team
  • Align activity calendar with customers/distributors and collaborate with (Field) Sales team in excellent execution of Customer and Channel Activation & (incl. look & feel of in-store activation, position on shelf, OSA etc.) and provide feedback of in-field execution to Marketing teams
  • Create planograms based on guidelines from Marketing, and land planograms and assortment with key customers and collect feedback for marketing
  • Systematically collect shop floor insights (incl. pack/product stand-out on shelf, competitor innovations) and feedback information to marketing
  • Understand the generated Channel & Customer Insights and able to translate to insight-based Channel Planning
  • Other tasks assigned by the Line Manager.


Staying true to who you really are, that is your starting point at FrieslandCampina. Because it is precisely by embracing our differences that we can grow together. We want to create a working environment that allows all employees to bring their best and authentic selves. If who we are suits you, but you're not sure if you're the best fit for the role, we still encourage you to apply so we can help you find the role that fits you best.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 37, Đường Lê Văn Thiêm, Phường Nhân Chính, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN AUSTDOOR là THƯƠNG HIỆU NỔI TIẾNG QUỐC GIA 2010 đã khẳng định vị thế hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất cửa tại Việt Nam. Thành quả chúng tôi đạt được trong hơn 10 năm qua là thị trường mở rộng tới 54 tỉnh thành, hệ thống các Nhà máy, Công ty thành viên, Showroom ngày càng mở rộng trên Toàn quốc. Với chiến lược phát triển dựa trên nền tảng giá trị cốt lõi “ Sáng tạo, yêu công nghệ” “Đáng tin cậy” “Đoàn kết, tôn trọng”, chúng tôi luôn coi trọng con người là cội nguồn sức mạnh của Tập đoàn. Trong những năm tới Tập đoàn Austdoor phấn đấu giữ vững vị thế hàng đầu của mình tại Việt Nam và phấn đấu trở thành Nhà cung cấp các giải pháp cửa hàng đầu Châu Á.


Review AUSTDOOR

3.0
2 review

24/10/2023
Thư ký tại Hà Nội

Luôn vui vẻ, hòa đồng trong môi trường làm việc

30/05/2023
Nhân Viên Văn Phòng tại Hà Nội

Công ty to nhưng thiếu đoàn kết

Những nghề phổ biến tại AUSTDOOR

Bạn làm việc tại AUSTDOOR? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo AUSTDOOR

AUSTDOOR

Click để đánh giá