Mô tả công việc
- Coordinate with other departments using telecommunications devices in order to respond to requests and resolve maintenance issues and to put rooms needing maintenance out of order.
- Coordinate and schedule with other departments in the event of major system shut down or major repair or improvement.
- Maintain purchase orders log and file purchase orders upon payment, ensuring that orders match packing slips.
- Follow all company and safety and security policies and procedures; report maintenance problems, safety hazards, accidents, or injuries; complete safety training and certifications; and properly store flammable materials.
- Ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets.
- Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation.
- Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette.
- Develop and maintain positive working relationships with others; listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
- Ensure adherence to quality expectations and standards.
- Visually inspect tools, equipment, or machines. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance.
- Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print).
- Enter and locate work-related information using computers and/or point of sale systems.
- Perform other reasonable job duties as requested by Director Of Engineering.
Quyền lợi được hưởng
- Get competitive salary / Mức lương cạnh tranh
- Work 5 days per week - 2 days off per week/ Làm 5 ngày - nghỉ 2 ngày/ tuần.
- To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance/ Được hưởng các chế độ bảo hiểm theo quy định, bao gồm bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội, bảo hiểm thất nghiệp.
- Receive training and training for career development/ Tham gia các khóa đào tạo và phát triển sự nghiệp.
- Provided 01 meal/ shift, uniform, free parking motorbike, etc/ Được cung cấp 01 bữa ăn/ ca, đồng phục, gửi xe máy miễn phí,.
Yêu cầu công việc
- Basic in English skills.
- Be interested in hospitality industry.
- Hard-working | Active | Enthusiastic.
- Want to develop career path in Marriott International.
- Related Work Experience: At least 1 year of related work experience or accounting background.
Yêu cầu hồ sơ
- Apply via email Human Resources
- Career site: https://www.hoteljob.vn/gian-tuyen/32467-sheraton-can-tho
- Linkedin: https://www.linkedin.com/company/sheraton-can-tho-careers/
- Hotline: 02923 761 888
BTP Holdings được thành lập và kế thừa trên nền tảng của một Công ty quy mô ban đầu chỉ với 50 người được thành lập từ năm 2001. Trải qua hơn 20 năm hình thành và phát triển, BTP Holdings đã có những bước chuyển mình đáng kể góp một phần không nhỏ nâng cao chất lượng cuộc sống và chăm sóc sức khoẻ người Việt.
Ngay từ những ngày đầu mới thành lập, BTP Holdings đã xác định mục tiêu trở thành một Tập đoàn sản xuất – kinh doanh thương mại trong nước và quốc tế, tư vấn đầu tư nước ngoài và dịch vụ marketing chuyên nghiệp. Với sự đa dạng trong mô hình kinh doanh, hiện BTP Holdings đang quản trị và phát triển các nhãn hàng và các thương hiệu nổi tiếng tại thị trường Việt Nam trọng tâm về các ngành:
- Thiết bị chăm sóc sức khỏe
- Đồ gia dụng, sản phẩm tiện ích gia đình
- Đồ nội thất cao cấp
- Tư vấn đầu tư nước ngoài
- Dịch vụ marketing