Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibilities:
1. Monitor day by day sales performance:
- Perform inventory & sales channel management
- Perform pricing and develop promotional campaigns to generate sales.
- Coordinate with MKT to implement marketing campaign, optimize impression, and regulate marketing budget
- Track and analysis the market information & competitor dynamics to provide the necessary tactics
- Conduct, execute the business plan to achieve the sales target and prepare sales forecast for each product in all sales channel
- Coordinate and work with other departments (Supply Chain, Product team, MKT, Brand team,…) for smooth running of sales operation
2. Customer Operation (CO) tasks:
- Respond to inquiries via live chat, email, phone, and social media about products, orders.
- Resolve issues related to defective products, incorrect orders, or refund requests in line with return and warranty policies.
- Assist customers in tracking the status of their orders, deliveries, and addressing any shipping-related issues.
- Provide product information, payment options, and promotional details to guide customers during the purchasing process.
- Collect and respond to customer reviews and feedback to improve services and products
3 . Conduct market research: initiate & propose new product ideas, identify new markets to enter and occupy market share and responsible for developing & executing launching plans.
4. Prepare sales report & analysis: (result-oriented) by week, month and quarter.
5. Perform other tasks or projects as assigned by the leader/ manager.
Working time: 8:30 AM to 5:30 PM (Monday – Saturday Morning).
Location: 555 3/2 Street, 8 Ward, District 10, Ho Chi Minh City.
Yêu Cầu Công Việc
Compulsory:
- University bachelor’s degree (or upcoming graduation) in Economics, Business Administration, Marketing or Finance;
- 6 months’ experience in a similar role in E-commerce;
- Preferably working experience in e-commerce;
- knowledge about the American market or SEO/ keywords;
- English is a must (at least 550 TOEIC);
- Proficient in Microsoft Office;
- Have logical thinking and strong problem-solving skills;
- Great sense of integrity, responsibility and urgency;
- Must be team-oriented and self-motivated;
As a big plus if: A passion or experience in the beauty & personal care industry.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Phúc lợi:
- Competitive income range includes Salary and KPI;
- 13th- month salary, annual performance review;
- Insurance will be paid according to company policy;
- Provide working devices, parking fee allowance (if any). - Lương: Cạnh tranh
BTP Holdings được thành lập và kế thừa trên nền tảng của một Công ty quy mô ban đầu chỉ với 50 người được thành lập từ năm 2001. Trải qua hơn 20 năm hình thành và phát triển, BTP Holdings đã có những bước chuyển mình đáng kể góp một phần không nhỏ nâng cao chất lượng cuộc sống và chăm sóc sức khoẻ người Việt.
Ngay từ những ngày đầu mới thành lập, BTP Holdings đã xác định mục tiêu trở thành một Tập đoàn sản xuất – kinh doanh thương mại trong nước và quốc tế, tư vấn đầu tư nước ngoài và dịch vụ marketing chuyên nghiệp. Với sự đa dạng trong mô hình kinh doanh, hiện BTP Holdings đang quản trị và phát triển các nhãn hàng và các thương hiệu nổi tiếng tại thị trường Việt Nam trọng tâm về các ngành:
- Thiết bị chăm sóc sức khỏe
- Đồ gia dụng, sản phẩm tiện ích gia đình
- Đồ nội thất cao cấp
- Tư vấn đầu tư nước ngoài
- Dịch vụ marketing
Review BÁCH TƯỜNG PHÁT
Ở đây hầu như là các bạn trẻ 99,2k, các anh chị quản lý tính cũng thoải mái, teen không kém (rv)
Môi trường không quá trẻ nhưng với genZ chúng em vẫn cảm thấy phù hợp vì học hỏi được từ phía anh chị (rv)