Mô tả công việc
Overview:
We are seeking a dynamic and enthusiastic Customer Service & Sales Executive to join our team. You will play a crucial role in providing excellent customer service, effective consulting, and sales through online and telephone channels.
Responsibilities:
Online Consulting:
Promote sales through consulting and recommending suitable products.
Interact with customers through online channels such as live chat, email, and social media.
Provide detailed information about the company&039;s products and services.
Address customer inquiries and resolve issues effectively.
Telesales:
Make outbound calls to reach potential customers.
Successfully close sales transactions.
Handle customer objections and questions.
Introduce the company&039;s products and services in an engaging and persuasive manner.
Customer Service:
Receive and handle customer requests, complaints, and feedback.
Provide support and solutions to customer problems.
Ensure customer satisfaction and maintain positive relationships.
Utilizing AI Skills and Chatbots:
Use AI tools and chatbots to automate tasks and improve work efficiency.
Interact with customers through chatbots and provide basic support.
Analyze data from chatbots to improve customer experience.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Proficient in using office computer tools.
Ability to work independently and as part of a team.
Bachelor&039;s or Associate&039;s degree in business, marketing, or customer service- related fields.
Excellent communication and presentation skills.
Be willing to work overtime when necessary to meet customer needs.
Passion for providing high- quality customer service.
Experience in sales or customer service.
Strong problem- solving and quick thinking abilities.
Key Competencies:
Effective consulting and sales skills.
Ability to solve problems and handle situations quickly.
Passion for providing high- quality customer service.
Ability to multitask and manage time effectively.
Excellent communication and persuasion skills.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-27 03:00:03
BTP Holdings được thành lập và kế thừa trên nền tảng của một Công ty quy mô ban đầu chỉ với 50 người được thành lập từ năm 2001. Trải qua hơn 20 năm hình thành và phát triển, BTP Holdings đã có những bước chuyển mình đáng kể góp một phần không nhỏ nâng cao chất lượng cuộc sống và chăm sóc sức khoẻ người Việt.
Ngay từ những ngày đầu mới thành lập, BTP Holdings đã xác định mục tiêu trở thành một Tập đoàn sản xuất – kinh doanh thương mại trong nước và quốc tế, tư vấn đầu tư nước ngoài và dịch vụ marketing chuyên nghiệp. Với sự đa dạng trong mô hình kinh doanh, hiện BTP Holdings đang quản trị và phát triển các nhãn hàng và các thương hiệu nổi tiếng tại thị trường Việt Nam trọng tâm về các ngành:
- Thiết bị chăm sóc sức khỏe
- Đồ gia dụng, sản phẩm tiện ích gia đình
- Đồ nội thất cao cấp
- Tư vấn đầu tư nước ngoài
- Dịch vụ marketing
Review BÁCH TƯỜNG PHÁT
Mức lương thấp so với bằng trung, ít exp thhì không nên vào (rv)
Công ty yêu cầu ký cam kết làm việc lâu dài với tiêu chí nghỉ việc báo trước 45 ngày (rv)
Ở đây hầu như là các bạn trẻ 99,2k, các anh chị quản lý tính cũng thoải mái, teen không kém (rv)