Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. Provide courteous and efficient service and if possible, respond to each and every guest request professionally and tactfully.
2. Give guest complete and immediate attention to any complaint and request.
3. Utilize the Property Management System (Opera), Key Card System, Passport Scanner, POS System, and maintain computer discipline at all times.
4. Be knowledgeable about daily hotel operations, room information, and other services.
5. Strictly follow all cash handling and banking procedures.
6. Perform guest registration, room assignment and accommodate special requests of all guests.
7. Seek opportunities to up-sell to achieve individual target and team target.
8. Perform check-in and check-out for guests in accordance with hotel standards.
9. Handle guest requests in professional manner, record accordingly and coordinate with other departments to ensure seamless services.
10. Report to the shift leader or Chief Receptionist of guest complaints immediately. However, make efforts in handling minor complaints so as not to cause delays to the guest service at the Reception.
11. Check in guests accordingly to procedure. Registration form is to be filled out. All check-in must be updated in the system as soon as possible. All billing and special instruction to be clearly stated. All check-in is to be handled promptly and check-out must not short but efficient.
12. Handle room key cards accordingly to the procedure. Always monitor and recheck for security reasons.
13. Prepare for the arrival of individuals and groups (Reg. Card, Key Holder, Message, etc.)
14. Accountable for all mounts received and ensure that all amounts are properly remitted to the General cashier in line with the Standard Operating Procedures.
15. Complete reports at the end of the shift and attach all necessary supporting documents before submitting them to Accounting department.
16. Perform other tasks assigned by Chief Receptionist and Upper Management.
Quyền lợi được hưởng
- 02 months of probation with 100% salary & service charge
• Full insurance package according to labour law & 24/7 insurance
• Bonus for Public holidays and 13th month salary
• Duty meal & uniform provided by Hotel
• Review salary once a year/ review performance for career path development
• Staff giving birth allowance/ Marriage allowance/ Funeral allowance
• Annual summer outing, team building activities, birthday party, best employee of the month, annual health check
• Training opportunities
• 8 hours per day
• Free motorbike parking
Yêu cầu công việc
2. Diploma in Hotel Management or related discipline, Bachelor’s degree preferred.
3. Extensive knowledge of Opera system and POS software and Computer skills
4. Good command of English and Vietnamese
5. Open-mindedness.
Yêu cầu hồ sơ
02438315000 máy lẻ 3040
Công ty Cổ phần Tập đoàn CMH Việt Nam (CMH Group) được thành lập ngày 02/07/2007 theo Giấy chứng nhận ĐKKD số 0102307343 do Sở KHĐT thành phố Hà Nội cấp. Từ tháng 11/2010, CMH Group chính thức niêm yết trên Sở giao dịch chứng khoán Hà Nội (HNX) với mã chứng khoán: CMS.
Khởi nguồn từ hoạt động cung ứng nhân lực cho tổ hợp Nhà thầu Kumagai- Kajima tại Việt Nam, sau gần 10 năm trưởng thành và phát triển, đến nay CMH Group đã đảm nhiệm tốt các vai trò: Nhà thầu xây dựng công trình hạ tầng trong nước; Nhà thầu xây dựng các công trình Quốc tế; Nhà thầu nhân công cho các dự án quốc tế; Hoạt động kinh doanh thương mại.
Được sự tin tưởng và hỗ trợ của các Chủ đầu tư, các đối tác... CMH Group tự hào vì đã tạo được uy tín với Quý khách hàng bằng các trang thiết bị hiện đại, đồng bộ; đội ngũ kỹ sư chuyên nghiệp, lao động kỹ thuật lành nghề được tôi luyện qua các dự án trong và ngoài nước.