Việc làm Tập Đoàn CMH

Cập nhật 02/12/2024 17:38
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn CMH
Assistant Restaurant Manager
Tập Đoàn CMH
27 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 17 triệu
Chức vụ: Trưởng/Phó Phòng
Ngày đăng tuyển: 26/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Responsible for the management of the store in compliance with the company&039;s requirements and policies. Specifically, the Operations Standard, as well as planning, coaching, supervising staff, and coordinating with other departments or individuals. Inside and outside the company. To accomplish the objective and satisfy customers 100%
MONITOR THE QUALITY OF CUSTOMER SERVICE
Performing opening shift tasks
• Handle supervisors&039; work reports on facilities, grooming, and personal appearance of employees.
• Attend and actively participate in the first shift meeting.
• Ensure that the restaurant&039;s service standards are being met by regularly checking and evaluating the service provided. Make adjustments as necessary to meet the requirements.
• Assign tasks to employees and ensure they are carried out effectively.
• Provide direct support to employees in carrying out their tasks during the first shift.
During customer service
• Resolve customer complaints and questions within the assigned authority.
• Understand and clearly comprehend the promotional programs and incentives that customers are using.
• Regularly communicate with customers to understand their tastes, psychology, and preferences.
• Ensure the quality of food & drink when serving.
• Directly control all customer service activities in the restaurant, supervising, reminding, and guiding staff to perform their work.
• Handle any arising problems that exceed the capabilities of the staff, as assigned by the Restaurant Manager.
Perform closing Shift
• Submit daily reports to the restaurant manager.
• Require employees to rotate according to restaurant standards if they fail to meet or do not meet the requirements.
• Check the status of the restaurant before leaving and hand it over to the next shift.
• Supervise employees to complete the final shift of work.
Ensure human resource quality.
• Proactively provide professional training for employees according to the plan approved by the Restaurant Manager.
• Coordinate with the Training Manager in developing training plans, training content and implementing and evaluating training.
Control costs, assets, tools.
• Do a good job of inventorying and replenishing restaurant utensils and smallwares.
• Plan repairs and replacements for the Restaurant Manager
• Control restaurant costs, avoid loss and waste. Control assets, equipment, tools and instruments.
Mobilize, arrange, and roster for store
• Perform monthly timekeeping for the store
• Carry out other administrative procedures according to the company&039;s regulations.
• Monitor and remind employees to comply with labor regulations.
• Propose to recruit, reward, discipline, transfer, or terminate employees.
• Evaluate the work efficiency of department employees on a monthly basis. Evaluate employees after their probation period.
Perform other work assigned by restaurant manager.
• Perform additional tasks as requested by Restaurant Manager.
• Report daily or unexpected work as requested by the Restaurant Manager.

Yêu cầu công việc

• Ability to communicate effectively
• Ability to analyze and solve problems
• Good at English
• Continuous Process Improvement
• College degree or higher
• Experience in similar position At least 2 year

Quyền lợi

• Service charge
• New Year&039;s lucky money
• PVI accident insurance package
• Parking allowance 220k/month
• Holiday bonuses according to regulations: 1/1, 30/4, 2/9
• Participate in all types of social insurance
• Uniforms provided (with depreciation)
• TIP
• Meal allowance 30k/working day
• Annual health check- up
• Union regime (after 3 months to join): gifts on the following days: Birthday, 8/3, 20/10, 1/6, Mid- Autumn Festival, Lunar New Year, Wedding, etc.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-26 01:50:02

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn CMH
Tập Đoàn CMH Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 12, tòa nhà văn phòng Intracom 2, số 33 Cầu Diễn, Phường Phúc Diễn, Quận Bắc Từ Liêm,

Công ty Cổ phần Tập đoàn CMH Việt Nam (CMH Group) được thành lập ngày 02/07/2007 theo Giấy chứng nhận ĐKKD số 0102307343 do Sở KHĐT thành phố Hà Nội cấp. Từ tháng 11/2010, CMH Group chính thức niêm yết trên Sở giao dịch chứng khoán Hà Nội (HNX) với mã chứng khoán: CMS.

Khởi nguồn từ hoạt động cung ứng nhân lực cho tổ hợp Nhà thầu Kumagai- Kajima tại Việt Nam, sau gần 10 năm trưởng thành và phát triển, đến nay CMH Group đã đảm nhiệm tốt các vai trò: Nhà thầu xây dựng công trình hạ tầng trong nước; Nhà thầu xây dựng các công trình Quốc tế; Nhà thầu nhân công cho các dự án quốc tế; Hoạt động kinh doanh thương mại.

Được sự tin tưởng và hỗ trợ của các Chủ đầu tư, các đối tác... CMH Group tự hào vì đã tạo được uy tín với Quý khách hàng bằng các trang thiết bị hiện đại, đồng bộ; đội ngũ kỹ sư chuyên nghiệp, lao động kỹ thuật lành nghề được tôi luyện qua các dự án trong và ngoài nước.

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn CMH

Bạn làm việc tại Tập Đoàn CMH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn CMH

Tập Đoàn CMH

Click để đánh giá