TẬP ĐOÀN KIM TÍN ★ 3.0

Hà Nội
1.000 - 5.000 nhân viên
Sản xuất / Vận hành sản xuất
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại TẬP ĐOÀN KIM TÍN

Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Lao động có tay nghề và sản xuất
Quản lý sản phẩm & dự án
Vận tải
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
An ninh - Bảo vệ
Nghệ thuật - Thiết kế
Nghiên cứu và Khoa học
Dịch vụ khách hàng

Việc làm TẬP ĐOÀN KIM TÍN

Cập nhật 11/03/2025 15:47
Tìm thấy 28 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN KIM TÍN
Marcom Manager
TẬP ĐOÀN KIM TÍN 3.0★
12 đánh giá 601 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 10 - 11 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
MISSION

(Why and what is the expected contributions of the position to the results of the organization the position exists)

The primary role of the Marketing Communication Manager is to assist the Cluster Marketing Communication Director and local Marketing Communication lead with extending Schneider Electric's measured awareness, share of voice and preference by delivering strategically sound and tactically superior “self-correcting” communications to targeted markets using all available and appropriate media. The Marketing Communication Manager is supposed to continuously integrate, implement and enrich global marketing processes across all Schneider businesses and local markets. Further overall responsibilities include developing, implementing, measuring and improving country campaigns targeted at key decision makers, influencers and partners in order to contribute to Schneider Electric's commercial objectives.

AREAS OF RESPONSIBILITY

To develop, manage and execute the integrated communication plan based on Global Marketing guidelines incl. Figure of Merit (FOM) and country/cluster objectives - ensuring that Global Marketing principles and processes are followed in the country/cluster.

To work closely with local BU lead, local product marketing, local field marketing team to build up and deploy Integrated Marketing Plan ( one and three year plan).

In teamwork with Regional Strategic Marketing; Cluster Field Marketing Director; Local BU head to allocate and control marcom budgets by customer segments. Develop and implement an integrated local tactical marcom plan based on strategic guidance and local market needs in order to boost sales

To integrate, implement, and help to improve Global Marketing processes locally (such as Strategy, Operations, Web Programs, Brand Migration, Communications, Media relations, Press/Industry Analyst relations, Direct customer acquisition and retention, Events, Channel marketing) while ensuring seamless alignment with local business priorities.

To work closely with country FM lead, local PR firm to build up and deploy good PR plan with increase earned media year on year; maintain and expand share of voice with 3 times higher than the nearest competitor.

To proactively share best practice with Cluster Field Marketing Director (high ROI due to addressing high potential audience with right message thru efficient distribution channels etc) in order to help others to increase their own ROI.

Qualifications

REQUIREMENTS

Education:

University Degree in Business school (or other similar Marketing Education)

Working Experience:

At least 10 year experience in Marketing and/or Communications

Prefer to work for MNCs or famous local communications group, including agency.

Public relations and trade marketing experiences are advantages.

Business Understanding:

Understanding of multi –culture markets with various business models

Customer insights/Lead management/ KPIs oriented.

Interested in technical products and solutions.

Others (e.g. language skills, technical skills):

Strong interpersonal and social skills resulting in the ability to guide and inspire teams

Good written and spoken English

Willing to work in a multifunction team and able to work with other global teams

Open to change and must embrace the concept of continuous improvement

Schedule: Full-time

Req: 0093EB
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN KIM TÍN
TẬP ĐOÀN KIM TÍN Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 40 Ngô Gia Tự, Phường Đức Giang, Quận Long Biên

Trải qua hơn 23 năm hình thành và phát triển, CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN KIM TÍN đã vươn lên trở thành đơn vị dẫn đầu trong ngành sản xuất và kinh doanh vật liệu hàn. Bên cạnh đó Kim Tín còn mở rộng quy mô, trở thành Tập đoàn kinh doanh đa ngành nghề như vật liệu hàn, kim loại màu, ván MDF, sản phẩm sau MDF, khai thác khoáng sản, vận tải… 

Kim Tín không ngừng nghiên cứu, sản xuất những sản phẩm tốt nhất để phục vụ khách hàng trên khắp cả nước. Chúng tôi tự hào về sản phẩm vật liệu hàn Kim Tín đã xuất khẩu khắp 5 châu lục. Kim Tín đặt mục tiêu đến năm 2025 chiếm 35% thị phần Vật liệu hàn trên cả nước. 

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng BHXH, BHYT, BHTN,...theo quy định của công ty và pháp luật.

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch nghỉ dưỡng định kỳ 
  • Hoạt động vui chơi ý nghĩa như hội thao: ngày hội gia đình, 8/3, 20/10, 01/06, Trung thu,.

Lịch sử thành lập 

  • Năm 2000, Công ty TNHH TN Kim Tín thành lập ngày 29/01/2000 từ tâm huyết của 5 thành viên nòng cốt, mong muốn phát triển sản phẩm vật liệu hàn mang thương hiệu Việt. 
  • Năm 2006, Công ty TNHH TN Kim Tín được thành lập tại Hà Nội với mục đích mở rộng mạng lưới kinh doanh phía Bắc. Xây dựng nhà máy sản xuất vật liệu hàn tại Hưng Yên với công suất 20.000 tấn/năm.
  • Năm 2009, Khởi công xây dựng cụm công nghiệp các nhà máy vật liệu hàn, thiết bị hàn tại Long An với diện tích 120.000m2, nâng tổng công suất của nhà máy Long An lên đến 80.000 tấn / năm. 
  • Năm 2015, Công ty cổ phần Logistics nPL được thành lập, đáp ứng nhu cầu vận chuyển hàng hoá sản phẩm của các công ty con trong tập đoàn. 
  • Năm 2020, Cột mốc đánh dấu hành trình 20 năm hình thành và phát triển (2000-2020), đưa thương hiệu Kim Tín đi khắp 5 châu lục và khẳng định vị thế của Vật liệu hàn Việt 
  • Năm 2021, Kim Tín đầu tư 5 triệu USD cho chuyển đổi số toàn diện, hiện thực hóa mục tiêu thay đổi mục tiêu mục tiêu thay đổi để phát triển và trường tồn

Mission

  • Chinh phục niềm tin, sự hài lòng Khách hàng 
  • Giữ gìn và phát huy niềm tự hào 
  • Kim Tín Cân bằng lợi ích giữa các bên liên quan

Review TẬP ĐOÀN KIM TÍN

3.0
12 review

19/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

CTY này lương thấp, sếp phòng thì nuôi ong tay áo (RV)

28/10/2023
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Nghỉ việc gần 3 tháng vẫn chưa nhận được lương tháng cuối.

11/07/2024
Nhân viên hỗ trợ dự án tại Hồ Chí Minh

Công ty có chính sách đào tạo và định hướng phát triển nghề nghiệp cho nhân viên (RW)

Những nghề phổ biến tại TẬP ĐOÀN KIM TÍN

Bạn làm việc tại TẬP ĐOÀN KIM TÍN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TẬP ĐOÀN KIM TÍN

TẬP ĐOÀN KIM TÍN

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo