Mô tả công việc
- Manage the daily operations of the projects of Unit.
- Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company‘s spirit and values through each job to customers‘ row.
- Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
- Evaluate achievements and recognize members‘ contributions.
- Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.
- Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients‘ requirements.
- Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
- Demonstrate high level of knowledge of the client‘s industry, industry trends, client‘s business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
- Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
- Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.
- Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
- Managing reports and reporting system to evaluate performance.
- Monthly & other BAU reports.
Yêu cầu công việc
- 5+ years’ experience in BPO Operations and Management, with a proven track record of handling large teams and delivering results.
- 3+ years of experience as an operation manager in a BPO environment.
- Fluency in Japanese and English skills (English CERT C1 & Japanese JLPT N1).
- Experience in handling at least 100 FTEs.
- Strong leadership and people management skills.
- Excellent communication and client management skills. Ability to manage relationships with multiple stakeholders.
- Strong analytical and problem-solving skills. Ability to make data-driven decisions.
- In-depth understanding of BPO operations, including KPIs,
- Excellent verbal and written communication skills.
Quyền lợi được hưởng
- During three-month training period the company compensate the housing fee.
- Full social insurance and health insurance.
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
Sen Tài Thu được thành lập từ ngày 16/04/1992 với tiền thân là Trung tâm chăm sóc sức khỏe Sen Tài Thu – Bệnh viện Châm cứu Trung ương, là cơ sở tiên phong trong lĩnh vực trị liệu Y học cổ truyền Việt Nam.
Sức khỏe là điều cốt lõi tạo nên giá trị đích thực của cuộc sống và là tâm nguyện mà Sen Tài Thu luôn hướng tới. Với sứ mệnh “Lan tỏa sức khỏe tới cộng đồng”, Sen Tài Thu luôn mong muốn mang tới cho quý khách hàng những trải nghiệm tinh tế nhất mang đậm bản sắc của nền Y học nước nhà.
Chọn lọc từ tinh túy của tạo hóa và đất mẹ, Sen Tài Thu mang đến những dấu ấn đặc biệt trong từng liệu trình. Cảm nhận sự dịu dàng thuần khiết của hương thơm thảo mộc nhẹ nhàng xoa dịu cơ thể qua những xoáy nước bồng bềnh trong bồn gỗ thảo dược. Những viên đá muối Himalaya như thì thầm cùng mọi giác quan, thanh lọc độc tố, duy tu và bồi dưỡng các tạng phủ bên trong cơ thể. Từng bó cơ được thả lỏng, thư giãn cùng những bài trị liệu độc đáo, ngàn năm tuổi giúp cơ thể đón lấy nguồn năng lượng tích cực chảy dọc đường kinh lạc, xua tan mọi nhức mỏi, căng thẳng âu lo.
Đến với Sen Tài Thu quý khách sẽ mang về một cơ thể vững chắc, một tinh thần tươi mới. Sen Tài Thu là điểm đến lý tưởng giữa chốn đô thị đông đúc – nơi những giá trị thượng hạng của sức khỏe và sắc đẹp được tôn vinh.