TẬP ĐOÀN THỜI TRANG THÁI TUẤN ★ 5.0

Hồ Chí Minh
1.000 - 5.000 nhân viên
Dệt may / Da giày / Thời trang
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại TẬP ĐOÀN THỜI TRANG THÁI TUẤN

Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Lao động có tay nghề và sản xuất
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
Vận tải
Chăm sóc sức khỏe
Dịch vụ khách hàng
Du lịch, khách sạn
Quản lý sản phẩm & dự án
Ngân hàng

Việc làm TẬP ĐOÀN THỜI TRANG THÁI TUẤN

Cập nhật 16/03/2025 21:56
Tìm thấy 15 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN THỜI TRANG THÁI TUẤN
Quản Lý Chất Lượng/Quality Control Manager
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

The Quality Control Manager is responsible for establishing and maintaining quality standards for hotel operations, conducting audits and inspections, managing guest feedback, and leading continuous improvement initiatives to ensure service excellence. This role collaborates closely with department heads, Learning & Development, and senior management to enhance guest satisfaction and operational efficiency.

Quyền lợi được hưởng

  • Professional working environment.
  • Attractive remuneration and insurance package.
  • Meals and laundry are provided by the hotel.
  • Opportunity to join international training and development programs.
  • Special food and beverage discount.
  • Hotel discounts worldwide at PPHG hotel brands and Global Alliance hotels for employees and their family members.
  • Social Insurance contribution as per Vietnam Labor Law and 24/7 Accident Insurance.
  • Annual health check-ups, summer vacation, and many outing activities.

Yêu cầu công việc

Quality Control

• Establish and maintain quality standards for all hotel operations in collaboration with the Management Team.

• Develop and implement procedures, guidelines, and checklists to ensure consistency in service delivery and processes.

• Regularly review and update quality control measures based on guest expectations and industry trends.

Audits and Inspections

• Plan and execute regular internal audits to assess adherence to quality standards and identify areas for improvement.

• Coordinate with department heads to schedule audits, inspections, and evaluations of hotel functions.

• Analyse audit findings and work with department managers to address deficiencies and implement corrective actions.

• Prepare and present regular reports to senior management, outlining quality performance, audit results, and improvement initiatives.

Guest Feedback Management

• Monitor and analyze guest feedback from surveys, online reviews, and direct communication.

• Identify trends in guest feedback and collaborate with relevant teams to implement improvements.

• Develop strategies to enhance guest satisfaction, loyalty, and engagement.

Continuous Improvement

• Lead initiatives to drive continuous improvement across hotel operations and services.

• Facilitate cross-functional teams to implement process improvements, cost-saving measures, and innovative solutions.

• Regularly analyse performance metrics to track progress and the impact of improvement efforts.

• Work closely with the Learning & Development (L&D) to identify staff training needs in quality standards and customer service.

Local Audit and Regulatory Compliance

• Strictly adhere to Vietnamese government requirements, including annual audits, quality checks, certifications, and 5-star hotel qualifications.

• Ensure that all brand standards align with local regulatory compliance, coordinating with departments to meet necessary criteria.

• Manage and oversee the acquisition and renewal of all certifications related to quality, safety, and compliance.

• Follow up with departments to ensure successful completion of local audits and adherence to government regulations.

• Document and report compliance status, addressing any gaps in certification or quality standards as required by local authorities.

Yêu cầu hồ sơ

• A bachelor's degree in Hotel Management, Business Administration, or a related discipline is required.

• Minimum of 3 years experience in quality control, hotel management, or a similar role within the hospitality industry.

• Demonstrates strong analytical and problem-solving abilities, with experience in guest feedback analysis and driving continuous improvement.

• Exceptional communication and leadership skills.

• Familiarity with hotel insurance policies and risk management is an advantage.

• Proficiency in English is essential; knowledge of a third language is a plus.


Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN THỜI TRANG THÁI TUẤN
TẬP ĐOÀN THỜI TRANG THÁI TUẤN Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
1/148 Nguyễn Văn Quá, Phường Đông Hưng Thuận, Quận 12, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN THỜI TRANG THÁI TUẤN là một trong những doanh nghiệp dệt may cung cấp sản phẩm và dịch vụ thời trang hàng đầu Việt Nam, chuyên sản xuất vải dệt Jacquard, vải in bông trên công nghệ in digital, vải đơn sắc, vải đa sắc … từ sợi polyester, spandex, visco, …. với công nghệ tiên tiến được chuyển giao từ Nhật Bản và Châu Âu. Được thành lập từ năm 1993, đến nay thương hiệu Thái Tuấn đã và đang được người tiêu dùng trong và ngoài nước tín nhiệm là một trong những thương hiệu dệt may hàng đầu cung cấp sản phẩm vải, dịch vụ thời trang mang đậm bản sắc và văn hoá Việt Nam.


Review TẬP ĐOÀN THỜI TRANG THÁI TUẤN

5.0
1 review

05/02/2025
Senior Graphic Designer tại Hồ Chí Minh

Công ty có chế độ và đồng nghiệp tôt

Những nghề phổ biến tại TẬP ĐOÀN THỜI TRANG THÁI TUẤN

Bạn làm việc tại TẬP ĐOÀN THỜI TRANG THÁI TUẤN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TẬP ĐOÀN THỜI TRANG THÁI TUẤN

TẬP ĐOÀN THỜI TRANG THÁI TUẤN

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo