Mô tả công việc
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment.
- Attractive remuneration and insurance package.
- Meals and laundry are provided by the hotel.
- Opportunity to join international training and development programs.
- Special food and beverage discount.
- Hotel discounts worldwide at PPHG hotel brands and Global Alliance hotels for employees and their family members.
- Social Insurance contribution as per Vietnam Labor Law and 24/7 Accident Insurance.
- Annual health check-ups, summer vacation, and many outing activities.
Yêu cầu công việc
• Support in drive online revenue growth by implementing effective ecommerce strategies that capture new customer segments and expand market reach.
• Optimize the entire ecommerce journey, from initial lead generation to booking and post-purchase engagement, to enhance conversion and retention rates.
• Maintain and oversee ecommerce platforms, ensuring accuracy in product listings and pricing.
• Act as a key support for the Director of Revenue, ensuring booking quality, accuracy, and optimal data input into the PMS.
• Regularly monitor and analyze key performance metrics to track progress, identify trends, and make data-driven recommendations for boosting sales and customer engagement.
• Assist in conducting research to assess market trends, competitor pricing, and availability, informing future pricing strategies and contract renewals.
• Support and implement strategic initiatives to maximize occupancy and revenue.
• Ensure adherence to defined ecommerce strategies, including brand consistency, hotel ranking on OTAs, and accurate representation of our offerings.
• Collaborate with the Marcom and Sales teams to deliver targeted marketing campaigns to guests, maximizing reach and conversion rates through ecommerce channels.
• Prepare and present reports on ecommerce performance, documenting key insights and progress toward revenue goals.
Yêu cầu hồ sơ
• Bachelor's Degree in Accounting, Finance, or a related field.
• Skilled in using SAP Finance system for accounts payable functions and financial operations.
• Able to communicate in English, both verbally and in written documents.
• Minimum of 1-3 years of experience in accounts payable or financial roles, preferably in the hospitality industry.
• Strong attention to detail and ability to meet strict deadlines.
• Excellent communication and leadership skills, with the ability to supervise and train staff.
• Integrity and discretion in handling confidential financial, staff, and client data.
Công ty Cổ phần thiết bị điện Simon Việt Nam, thành lập vào ngày 24/11/2020, chính thức sáp nhập với Tập đoàn Simon Tây Ban Nha vào năm 2021.
Nhà máy của Simon Việt Nam được xây dựng trên diện tích hơn 25.000m2, áp dụng dây chuyền sản xuất hiện đại, công nghệ Châu Âu tiên tiến cùng với những giá trị nghiên cứu, sáng tạo kế thừa của Tập đoàn Simon Tây Ban Nha hơn 100 năm qua.
Với mục tiêu cung cấp ra thị trường các giải pháp đổi mới, Simon Việt Nam luôn thúc đẩy chuyển đổi kỹ thuật số bằng cách tích hợp các quy trình và công nghệ năng lượng hàng đầu thế giới. Chúng tôi áp dụng tiêu chuẩn ISO 9001:2015 trong sản xuất để đảm bảo mọi sản phẩm tới tay người tiêu dùng đều đạt chất lượng tốt nhất. Bên cạnh đó, Công ty cũng linh hoạt áp dụng phương pháp Kaizen, 5S, Hệ thống quản trị doanh nghiệp toàn diện sản xuất – bán hàng theo tiêu chuẩn Quốc tế (SAP Business One – CHLB Đức) để liên tục cải tiến công nghệ với mong muốn mang lại dịch vụ chăm sóc khách hàng chuyên nghiệp, tận tâm.
Thị trường hoạt động của Simon Việt Nam không chỉ rộng khắp Việt Nam mà còn mở rộng ra các nước lân cận như Campuchia, Lào, Myanmar… Với vai trò là thành viên của tập đoàn toàn cầu, Simon Việt Nam cam kết sẽ đồng hành cùng sự phát triển và thịnh vượng của Việt Nam và các nước trong khu vực trên con đường hội nhập.