Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Grasp customer behavior/needs and periodically update customer knowledge by collecting, analyzing customer information and their needs.
- Research the market, competitors and understand customer needs; Develop policies and programs for customers.
- Build CVP with key offerings for targeted segment. Manage CVPs implementation by doing periodically assessment (offering implementation, customer feedbacks, competitors) to make appropriate adjustments. Work with product departments on features, pricing, processes, policies and promotions to go to market as well as simultaneously participate with sales and services model to ensure the offerings fit with CVP and targeted customers’ needs.
- Work together with segment team to develop and build acquisition programs &retention programs for Private
client growth. - Build separate diverse product packages suitable for Private Customer groups (Personas), build superior product features for Private customers.
- Work together with segment team to develop client journey for Private clients to improve client’s experience via high standard process & service quality.
- Interface with Retail Marketing/Marcom for promotion of partnership program to VPB client & VPBank internal.
Yêu Cầu Công Việc
1. Trình độ Học vấn/ Educational Qualifications
- Bachelor's degree in banking and finance and above.
2. Các Kinh nghiệm liên quan/ Relevant Experience
- At least 6 years’ experience in banking, in the areas of Affluent and/or Private segment.
- Experience working in the fields of segmentation research field for the priority, HNW/UHNW customers is an advantage.
3. Kiến thức/ Chuyên môn có liên Quan/ Relevant Knowledge/ Expertise
- Extensive experience in Relationship Management and Affluent and/or Private Banking business
- Deep knowledge and understanding of Affluent Sales
- Strong knowledge of financial products and services, with a good understanding of how economic events impact global markets; business fields and partners provided bespokes services to HNWIs/UHNWIs
4. Các Kỹ Năng/ Skills
- Relationship/People Management Skills, Leadership skills, Effective Communication skills
5. Các năng lực cần có/ Required Competencies
- Active, resourceful, and highly accomplished and capable of multitasking and solving multiple priorities
- Ability to work in groups and interact with departments in the bank.
QUYỀN LỢI
- Attractive income and competitive performance-based salary and bonus.
- Bonuses for holidays and Tet (according to the bank's policy at each period).
- Preferential loan rates according to the bank's policy at each period.
- Attractive leave policy based on job level, including summer vacation.
- Mandatory social insurance as per labor law + VPBank care insurance for employees depending on level and length of service.
- Opportunities to participate in training courses based on the training framework for each position.
- Working hours: Monday to Friday and Saturday morning.
- Dynamic and friendly working environment with many opportunities for learning and development; participation in various interesting cultural activities (sports competitions, talent contests, teambuilding activities, etc.).
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Thực Phẩm Dinh Dưỡng NutiFood là một trong những công ty hàng đầu trong ngành hàng sữa và thực phẩm dinh dưỡng tại thị trường Việt Nam với những dòng sản phẩm quen thuộc với người tiêu dùng như: GrowPlus+, Riso Opti Gold, Nuti-IQ, NutiMilk, DiabetCare, PediaPlus, Cafe Ông Bầu, Nutizen,...
Với một chính sách nhân sự đem đến cho nhân viên môi trường làm việc chuyên nghiệp, thu nhập cạnh tranh và nhiều chương trình đào tạo phát triển, chúng tôi tin Nutifood sẽ chính là ngôi nhà của các bạn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn 100%
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện…
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
Lịch sử thành lập
- Công Ty Cổ Phần Thực Phẩm Dinh Dưỡng NutiFood thành lập năm 2000
Mission
Tại Nutifood viết nên câu chuyện của mình bằng hành trình chất đầy khát vọng “Nâng chuẩn dinh dưỡng, Vươn tầm vóc Việt”. Mỗi chương mới của chặng đường phát triển đều hiện hữu dấu ấn tiên phong của Nutifood trong việc tạo ra các sản phẩm dinh dưỡng chuẩn cao, đáp ứng nhu cầu đa dạng và đồng hành cùng cuộc sống vui khỏe của hàng triệu người tiêu dùng ở mọi lứa tuổi.
Review Công Ty Cổ Phần Thực Phẩm Dinh Dưỡng NutiFood
Tốt và vui vẻ
Là nơi để trao dồi kinh nghiệm và kiến thức
Nơi làm việc khá vui vẻ. mọi người hoà đồng và giúp đỡ nhau