Mô tả công việc
- Ensure compliance with all employment regulations during recruitment and hiring processes.
- Foster a positive workplace culture by addressing employee concerns, resolving conflicts, and ensuring that the organization adheres to policies and best practices.
- Serve as a point of contact for employee queries related to HR policies, compensation, benefits, and career development.
- Handle compensation and benefits administration to ensure alignment with industry standards and internal equity.
- Manage payroll processing and ensure timely payment of employee salaries.
- Address employee questions regarding payroll, benefits, and other HR-related matters.
- Ensure compliance with local, state, and federal employment laws and regulations.
- Maintain and update employee records, including attendance, leave, and personnel files.
- Maintain HR systems and databases, ensuring accuracy and data confidentiality.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package
Yêu cầu công việc
- 2 years of experience in HR, preferably in the hospitality industry.
- Knowledge of labor laws and HR best practices.
- Proficiency in HR software.
- Computer skill
- English communication
Yêu cầu hồ sơ
Công ty CPTM Hương Việt, hoạt động chuyên nghiệp về cung cấp dịch vụ cho thuê xe và môi giới bất động sản. Viettra đã tích cực tích lũy được kinh nghiệm phục vụ nhiều nhóm đối tượng khách hàng, trong đó có nhóm khách hàng kỹ tính là khối doanh nghiệp FDI tại Việt Nam, đặc biệt là doanh nghiệp Nhật Bản và Hàn Quốc. Mạng lưới khách hàng của Viettra đến nay đã lên tới hơn 100 doanh nghiệp FDI, bao gồm các doanh nghiệp và cá nhân đến từ Nhật Bản, Hàn Quốc và Trung Quốc, cùng hàng chục doanh nghiệp trong nước. Hiện nay Công ty mở rộng kinh doanh thêm các mặt hàng nhập khẩu từ nước ngoài, đặc biệt là từ Nhật Bản, châu Âu chuyên cho mẹ và bé.