Mô tả công việc
Responsibilities
Sales Operations:
Generate reports for sales activity as needed.
Report: Ensure data accuracy from DMS system, actual payment, and prepare daily sales report. Tracking promotion program implementation.
Fulfillment: Monitor PIF order delivery as FIFS rules for retail and dealership channel, and communicate effectively to the Sales team. Follow from the SO creation (bike, accessory) to completed delivery.
Administration support for new store opening.
Work closely with cross- functional teams including supply chain, marketing, finance, and customer service to ensure alignment and support for sales initiatives.
Dealer & Incentive data reconciliation:
Reconcile the data of material/labor working hours to ensure the implementation of warranty and maintenance policies.
Incentive data tracking monthly.
System management:
SAP: create and manage dealer sales orders.
Provide user support and coordinate with IT for system enhancements or issues.
DMS management to ensure the transactions of the sales order and promotion program are executed according to the applicable conditions.
Other tasks are assigned by the Line Manager.
Yêu cầu công việc
Requirements
Good communication skills and Excel skills.
Strong problem- solving skills and comprehensive understanding of the sales process.
Proactive collaboration across departments.
Logical thinking, detail- oriented, and problem- solving skills.
At least 3 years of experience in administration or supply chain and closely working with Sales Dept.
Graduated from university or college, business administration, or a relevant major.
Open- mind and be willing to learn the new things; be enthusiastic and responsible for work.
Quyền lợi
Benefits
Discount price to buy a Dat Bike
MIC insurance
Salary: negotiable
Social insurance
Meal support according to company policy
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-14 02:55:03
Công ty CPTM Hương Việt, hoạt động chuyên nghiệp về cung cấp dịch vụ cho thuê xe và môi giới bất động sản. Viettra đã tích cực tích lũy được kinh nghiệm phục vụ nhiều nhóm đối tượng khách hàng, trong đó có nhóm khách hàng kỹ tính là khối doanh nghiệp FDI tại Việt Nam, đặc biệt là doanh nghiệp Nhật Bản và Hàn Quốc. Mạng lưới khách hàng của Viettra đến nay đã lên tới hơn 100 doanh nghiệp FDI, bao gồm các doanh nghiệp và cá nhân đến từ Nhật Bản, Hàn Quốc và Trung Quốc, cùng hàng chục doanh nghiệp trong nước. Hiện nay Công ty mở rộng kinh doanh thêm các mặt hàng nhập khẩu từ nước ngoài, đặc biệt là từ Nhật Bản, châu Âu chuyên cho mẹ và bé.