![CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI IMEXCO VIỆT NAM CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI IMEXCO VIỆT NAM](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/538/logo-new2-1707232417.png)
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Our client is a leading pharmaceutical company specializing in collagen products. They are seeking motivated and results-driven individuals to join our team as Sales & Marketing Manager:
- Strategy Development, Planning, and Presentation to the Board of Directors (BGĐ)
- Develop brand development and communication strategies for each brand according to the company's business orientation, strategy, and objectives.
- Create annual plans and organize the implementation of brand development and communication activities for each brand.
- Implement quarterly and monthly plans periodically.
- Develop and present sales channel plans, allocate revenue target proportions for each channel according to the brand's development goals.
- Develop and manage annual, quarterly, monthly, and effective campaign budgets.
- Manage the quality of images and content across communication channels (KOL/MI, OOH, PR, Collaboration, Digital, POSM, Events, etc.).
- Collect and process information about the market, consumers, and competitors.
- Regularly evaluate the effectiveness of brand communication activities and propose solutions.
- Anticipate brand risks and crises to have timely handling measures.
- Monitor and evaluate the effectiveness of revenue from each channel in combination with marketing programs against the set plan objectives.
- Promote the company's sales revenue and profit growth.
- Analyze sales data (revenue, SKU, etc.) periodically.
- Propose solutions and ideas to improve the brand's development in terms of both revenue and branding.
- Build the personnel structure for the team and propose recruitment.
- Manage and direct the activities of team members.
- Train and develop the team in skills and a sense of responsibility as well as teamwork.
- Coordinate with the service division to achieve the brand's objectives.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated from university with a major in economics, business, or marketing.
- Knowledge of branding, planning, management, and integrated marketing communications (IMC).
- Knowledge of brainstorming, orienting communication ideas, communication models, content planning, and media planning.
- Understanding of advertising execution and brand management on digital platforms and tools for measuring communication effectiveness: Google Trends, Google Analytics, Fanpage Karma, Page Insights, SMCC, and other social listening tools.
- Computer Skills: Proficient in using Office software
- Good English communication skills
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
![CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI IMEXCO VIỆT NAM CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI IMEXCO VIỆT NAM](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/538/logo-new2-1707232417.png)
Được thành lập vào năm 2009, hoạt động kinh doanh trên 3 lĩnh vực chính là Phân phối, Xuất Nhập khẩu và Đầu tư.
Với định hướng phát triển chủ đạo là xuất nhập khẩu và phân phối các mặt hàng tiêu dùng, chúng tôi còn là doanh nghiệp đi đầu trong việc phân phối vật liệu xây dựng và các sản phẩm công nghiệp khác. IMEXCO đã xây dựng nên thương hiệu của mình nhờ mạng lưới phân phối trải rộng khắp phạm vi cả nước và luôn phát triển không ngừng và trở thành nhà phân phối độc quyền trong khu vực, cũng như trở thành đối tác chiến lược của các nước trên thế giới nói chung và khu vực Đông Nam Á nói riêng.
Những nghề phổ biến tại IMEXCO VIỆT NAM
Bạn làm việc tại IMEXCO VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo IMEXCO VIỆT NAM](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/538/logo-new2-1707232417.png)