Việc làm IMEXCO VIỆT NAM

Tìm thấy 15 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI IMEXCO VIỆT NAM
Brand Manager
IMEXCO VIỆT NAM
26 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 01/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
The Brand Manager will collaborate with the Associate Marketing Director to develop a strategic plan
which ranges from strategic review, perfect implementation of the brand's strategy to their market, perfect
execution in the field, category management, and creating shopper engagement to ensure the achievement
of sales and market share for responsible brands or category (Adult Milk)
Job description
- Work with Associate Marketing Director for marketing plan of Adult Milk category/Adult Milk brand.
- Define and develop strategies to maximize brand potential.
- Create and implement consumer and market development strategies
- Develop and implement specific competitive strategies.
- Full budgetary responsibilities for ensuring plans and campaigns are within agreed spending limits.
- Lead preparation of the brand plan, update, and long-range plan.
- Liaising closely with all relevant brand team members
- High-level tactical planning.
- Directly involve and take main responsibility in the execution of detailed action plans and activities (product innovation, marketing plan, ensuring on time in full launching, results, field check, and flexible take action to ensure KPIs).
+ Conformation:
- Closely track and collaborate with other Marketing teams (Digital, PR, Call center) in marketing expenditures by assigning projects within the marketing budget and required timeline.
+ Others:
- Take part in cross-functional Projects as required.
- Cooperate with cross-functional departments.Job requirements
- At least 3 years of experience in a similar position in the field of Marketing in the FMCG/ Pharma/ Adult Milk/ Nutrition/Medical
industry.
- Experienced in managing a working group to implement Brand development projects & Marketing activities: new product development, communication program (ATL), and brand activation program (BTL).
- Business understanding: P/L structure knowledge and good knowledge of key consumer insights, and market research based on qualitative and quantitative data, Understanding ETC/OTC Channel; Medical Channel
- Good communication in English.
- Proficiency in the office computer.
- Enthusiastic and proactive spirit at work.
- Ability to withstand high pressure.
- Strong sense of business and highly result-oriented;
- Ambitious to grow, willing to learn, and excellent in the marketing field.
- Well-organized and detailed, able to work under high pressure.
- Product launch experience.Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI IMEXCO VIỆT NAM
IMEXCO VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Được thành lập vào năm 2009, hoạt động kinh doanh trên 3 lĩnh vực chính là Phân phối, Xuất Nhập khẩu và Đầu tư.

Với định hướng phát triển chủ đạo là xuất nhập khẩu và phân phối các mặt hàng tiêu dùng, chúng tôi còn là doanh nghiệp đi đầu trong việc phân phối vật liệu xây dựng và các sản phẩm công nghiệp khác. IMEXCO đã xây dựng nên thương hiệu của mình nhờ mạng lưới phân phối trải rộng khắp phạm vi cả nước và luôn phát triển không ngừng và trở thành nhà phân phối độc quyền trong khu vực, cũng như trở thành đối tác chiến lược của các nước trên thế giới nói chung và khu vực Đông Nam Á nói riêng.

Những nghề phổ biến tại IMEXCO VIỆT NAM

Bạn làm việc tại IMEXCO VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo IMEXCO VIỆT NAM

IMEXCO VIỆT NAM

Click để đánh giá