Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Establish tax management and standardize procedures to ensure proper dissemination of information and tax compliance among all companies (Wanek and affiliated companies)
- Work with external parties - government and consultants to get the correct tax information and set out guidelines for tax compliance
- Provide tax planning and reviewing various tax returns, ensure correctness and timely submission.
- Study & analyze each subsidiaries' taxable transactions to provide excellent planning, consulting and expertise
- Check and diagnoses tax compliance of all subsidiaries periodically to prevent from significant tax issue risk
- Support to resolve issues faced by Departments in order to comply with Tax regulations.
- Update new significant changes in tax regulations to Board of Management and Departments.
- Act as conduit with Customs department and support for any related tax issues
- Prepare transfer pricing report, co-ordinate with internal and external parties for the report and be at the forefront of cross-border best practice and compliance
Yêu Cầu Công Việc
Technical requirement
- University graduate in Accounting/ Finance, Economic and other relevant disciplines with more than 4 years of tax or audit experience
- Good logical thinking, ability to work big numerical data, and be able to analyze/understand the underlying issues;
- Demonstrate the ability to present idea effectively in both verbal and writing;
- Work well upstream and downstream, able to network positively
- Good command in English, writing and reading is the must;
- Big 4 or tax consulting background is generally preferred
Skills and Abilities
- Honesty, integrity, reliable and dependable, hard working, perseverance, detailed and thorough
- Numerate, analytical, logical and follow-through skills
- Ability to communicate with all organizational levels
- Strong people skills, able to enforce policies and procedures but manage conflicts & confrontation
- Skilled in prioritizing multiple directives within changing work demands, multi-tasking
- Skilled in problem solving
- Skilled in Excel and common office software applications
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Thương mại Tư vấn và Xây dựng Vĩnh Hưng được thành lập năm 2006, lĩnh vực hoạt động chính là hoạt động thương mại và xây dựng các công trình giao thông. Chúng tôi chuyên cung cấp vật tư, thiết bị phục vụ thi công, xây dựng cầu đường bộ, cầu đường sắt và các công trình xây dựng công nghiệp… với các sản phẩm như Cáp dự ứng lực, Neo, Gối cầu, Khe co giãn… Đồng thời thi công lắp đặt mới và sửa chữa khe co giãn của các công trình cầu, sản xuất sản phẩm khe co giãn răng lược, khe ray và các sản phẩm cấu kiện cơ khí khác. Qua hơn tám năm hoạt động, nhận được sự tin tưởng, ủng hộ và hợp tác của các Cơ quan Bộ/Trực thuộc Bộ/các Cục/Vụ/Viện/Sở ngành Giao thông, Xây dựng; các Chủ đầu tư, các Đơn vị Tư vấn thiết kế, Tư vấn giám sát, Nhà thầu thi công…cùng với sự nỗ lực của toàn thể Cán bộ nhân viên Công ty, đến nay Công ty chúng tôi đã được tham gia cung cấp sản phẩm và thi công nhiều công trình quan trọng trên khắp cả nước như: Dự án Đại lộ Thăng Long; Cầu Bến Thủy 2; Cầu Thăng Long; Cầu Rồng; Cao ốc văn phòng Thiên Nam; Dự án cao ốc Sonadezi - Biên Hòa - Đồng Nai; Dự án đường sắt Cát Linh – Hà Đông; Dự án đường sắt Hà Nội – Hồ Chí Minh,; Dự án Nội Bài – Nhật Tân; Dự án cầu Nguyệt Viên – Thanh Hóa; Dự án cầu Sài Gòn 2; Chống thấm dự án Hầm chui Trung Hòa. Với những sản phẩm được nhập khẩu từ các nước có nền công nghiệp phát triển như: Nhật Bản, Hàn Quốc, Trung Quốc, Thụy Sĩ, Anh…Công ty chúng tôi đã và đang đáp ứng mọi yêu cầu khắt khe nhất về chất lượng sản phẩm của các dự án. Bên cạnh đó luôn nỗ lực với chính sách giá cả cạnh tranh và dịch vụ chăm sóc khách hàng chuyên nghiệp, chúng tôi tin rằng sẽ làm hài lòng tất cả các đối tác trong và ngoài nước.