Công ty cổ phần thương mại và chuyển phát nhanh Nội Bài - NETCO ★ 2.0

Hà Nội
500 - 1.000 nhân viên
Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công ty cổ phần thương mại và chuyển phát nhanh Nội Bài - NETCO

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Vận tải
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Công ty cổ phần thương mại và chuyển phát nhanh Nội Bài - NETCO

Cập nhật 22/12/2024 16:02
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần thương mại và chuyển phát nhanh Nội Bài - NETCO
EXPANSION PROJECT SUPERVISOR
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 02/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION OVERVIEW:

Expansion Project Supervisor for building chocolate shops plays a hands-on role in supervising day-to-day tasks, ensuring the project stays on track and meets specific business goals. The project supervisor will be involved in the operational aspects and strategic decisions regarding the shop's identity, branding, and functionality.

JOB DESCRIPTION:

SITE IDENTIFICATION & EVALUATION:

• Conduct market research to identify potential locations for new shops in Ho Chi Minh City and other provinces.

• Analyze demographics, competition, and foot traffic to assess site viability.

• Work with real estate agency and site check every single potential location for the project.

LEASE NEGOTIATION:

• Negotiate lease terms with landlords, ensuring favorable terms for the company.

• Prepare and review lease agreements, working closely with legal advisors as needed.

• Build and maintain strong relationships with property owners and real estate agents.

PROJECT MANAGEMENT:

• In charge of oversee detailed project plans, including timelines, budgets (CAPEX & OPEX), and resource allocation.

• Coordinate with architects, contractors, and suppliers to ensure project design aligns with the company’s branding and operational requirements.

• Supervise construction and renovation activities, ensuring projects are completed on time and within budget.

• Address any project delays or issues promptly and effectively.

• Orchestrate and oversee activities from other departments related with launch of expansion projects (e.g., operations, logistics, communication, others,…)

COMPLIANCE & QUALITY ASSURANCE:

• Ensure all new shops meet local regulatory requirements, including permits and health/safety standards.

• Oversee final inspections and shop handover to Operations teams.

• Guarantee brand standards in terms of layout, ambiance, and functionality.

BUDGET MANAGEMENT:

• Monitor project budgets, tracking expenditures to avoid cost overruns.

• Prepare regular financial and progress reports for line management.

REPORTING & STAKEHOLDER COMMUNICATION:

• Provide regular updates on project progress to key stakeholders, including timelines, risks, and mitigations.

• Document lessons learned from each expansion to improve future projects.

Quyền lợi được hưởng

• Salary: negotiation

• 6 days per week, 8h/ day

• SHUI in full, based on the gross salary

• Lunch allowance, parking allowance (depend on working location), birthday benefit.

• 12 days of annual leave + 01 leaving on the birthday

• Training opportunities

• Health insurance 24/7 after working 24 months continuously

• Annual salary review

• Yearly health check

• Yearly company trip (depend on business result)

Yêu cầu công việc

Education: Bachelor’s degree in Project Management, Business Administration, Architecture, or related fields.

Experience:

• At least 3-5 years of experience in project management, preferably in the retail, F&B, or hospitality sectors.

• Proven track record in managing store openings or similar projects.

Skills:

• Strong negotiation and communication skills.

• Familiarity with budgeting, cost control, and financial reporting.

• Knowledge of local construction regulations and processes.

Other Qualities:

• High attention to detail and ability to multitask.

• Flexibility to travel as needed.

• Passion for chocolate and coffee is a plus!

Work Location: Based in Ho Chi Minh City with travel to other provinces as required.

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần thương mại và chuyển phát nhanh Nội Bài - NETCO
Công ty cổ phần thương mại và chuyển phát nhanh Nội Bài - NETCO Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 8 - Tháp B - Tòa nhà Sông Đà - Đường Phạm Hùng - Nam Từ Liêm - Hà Nội

Công ty Cổ Phần Thương mại và Chuyển phát nhanh Nội Bài (tên viết tắt: NETCO), được thành lập ngày 10 / 03 / 2003 theo Giấy phép đăng ký kinh doanh số: 0101344790 do Sở KHĐT Hà Nội cấp, với ngành nghề hoạt động chính là cung cấp dịch vụ Chuyển phát nhanh.

Là một Công ty có kinh nghiệm hoạt động trong nghành Bưu chính – Chuyển phát. NETCO tự hào là thương hiệu có uy tín trong lĩnh vực chuyển phát nhanh tài liệu, hàng hóa trong nước và Quốc tế.


Review Công ty cổ phần thương mại và chuyển phát nhanh Nội Bài - NETCO

2.0
4 review

20/12/2024
Lập trình viên tại Hà Nội

Công ty vẽ ra quá nhiều quy trình nhưng làm ăn không tới nơi tới chốn, sếp nào cũng tư duy bảo thủ (IT)

31/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Thế hệ trẻ năng động và nhiệt huyết thì coi thường, bộ máy quá già nua (RV)

03/01/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Chính sách công ty như không tốt, công ty chỉ giỏi hứa. (RV)

Những nghề phổ biến tại Công ty cổ phần thương mại và chuyển phát nhanh Nội Bài - NETCO

Bạn làm việc tại Công ty cổ phần thương mại và chuyển phát nhanh Nội Bài - NETCO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty cổ phần thương mại và chuyển phát nhanh Nội Bài - NETCO

Công ty cổ phần thương mại và chuyển phát nhanh Nội Bài - NETCO

Click để đánh giá