Responsibilities
• Understand project requirements.
• Create and review test specifications and test cases as per schedule.
• Execute test tasks as per schedule and ensure quality of the product.
• Track all defects and communicate issues to ensure they are resolved before project release. Continuously improve and enhance project quality
• Ensure compliance with company quality policies, procedures and standards throughout the project lifecycle
Job Qualification
• Manual QA: BE API Test; Mobile Test with Charles proxy; Basic DB query
• Auto Skills: hands-on experience with JS/TS in Cypress/Playwright frameworks
• At least 3 YoE working with customers from Europe, US, Dubai, …
• Fluent English communication.
• Understanding of programing languages such as Java, C#, Javascript, …
• Excellent communication, and interpersonal skills.
• Ability to work effectively under pressure and adapt to changing priorities.
• Detail-oriented with strong organizational and time management skills.
• Proficiency in project management tools/software
Nice to have
• Can suggest good ideas/ creative solutions to improve company‘s projects even if there is no problem at all
• Ability to work in Dubai's timezone
Benefits
• Salary: 30.000.000 to 55.000.000 VND
• Working time: from Monday to Friday, Hybrid/ onsite
• Full salary in the probation time
• Bonus 13th month salary, performance bonus, holiday bonus, ...
• Working time from Monday to Friday, weekend is yours
• 22 days Annual leave and holiday
• Annual performance review, twice/ year
• Sponsor exam and study costs for some professional certificates.
• Opportunity to work and short/long training abroad
• Learning encouragement fund: Japanese and English training courses held at the company, professional training courses, Udemy courses, ...
• Take part in playing football, badminton team, board game team
• Opportunity to work in a young, dynamic, friendly, professional environment with a clear, fast, fully equipped process system.
• Work directly with foreign customers, foreign colleagues, experienced members such as BA, Technical Team, PQA, …
• Enjoy full benefits according to the provisions of the Labor Law.
• Premium healthcare insurance (VBI) annually
• Job location: Hanoi Office - 25F, Tower B1 – Roman plaza, To Huu, Nam Tu Liem, Hanoi
Contact:
HR Dept: Email: [email protected]
PIC: Tel/zalo: 0942471864 – Skype: Ho.thiennga
Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999, là một trong những doanh nghiệp hàng đầu và có uy tín trên thị trường Việt Nam, chuyên cung cấp các sản phẩm khăn giấy ướt, khăn giấy khô và lĩnh vực mẹ và bé với thương hiệu số 1 Việt Nam là khăn ướt Mamamy (theo số liệu thống kê nghiên cứu đo lường bán lẻ của Nielsen từ 04/2016 đến 03/2017).
Công ty luôn cam kết mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm an toàn, đạt chất lượng cao và dịch vụ hoàn hảo nhất có thể, ngày càng mang lại cho khách hàng sự tin tưởng và hài lòng. Trải qua 23 năm xây dựng và phát triển, công ty đã khẳng định vững chắc được thương hiệu của mình đối với người tiêu dùng về các sản phẩm như Hoa Lan, Mamamy, Luck Lady, Kin Kin... Các sản phẩm của công ty luôn được khách hàng tín nhiệm và sử dụng thường xuyên trên khắp cả nước.
Cùng với tiêu chí luôn mang đến cho khách hàng những sản phẩm hoàn hảo nhất, công ty cũng tạo dựng một môi trường làm việc hiện đại, chuyên nghiệp, trẻ trung, nhiệt huyết, năng động, sáng tạo, luôn ghi nhận khả năng và sự đóng góp của mỗi cá nhân, đồng thời mở ra nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp cho cán bộ công nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Các chế độ như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch công ty 1 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999
Mission
Tầm nhìn
- Trở thành nhà sản xuất và OEM số 1 tại Việt Nam về khăn ướt, các loại sản phẩm chăm sóc em bé và gia đình cho các thương hiệu lớn trong và ngoài nước, các thương hiệu lớn từ thị trường Mỹ, Châu Âu, Nhật Bản, Đông Nam Á….
Sứ mệnh
- Theo đuổi mục tiêu tạo ra các sản phẩm “Tốt nhất & Tốt hơn nữa” trên cơ sở các quy chuẩn, nguyên tắc và tiêu chuẩn quốc tế.
- Tạo ra giá trị trên cơ sở cân bằng hài hòa lợi ích của tất cả các bên liên quan như người tiêu dùng, đối tác, khách hàng, người lao động và công ty.