Mô tả công việc
- Provide over executing a professional end- to- end candidate experience.
- Other tasks assigned by the Supervisor
- Maintain data integrity, proactively sharing updates with all related parties and utilizing insights to improve recruiting process.
- Ability to perform detail- oriented projects with a high level of accuracy.
- Identify and participate in community activities such as job fairs, university events, industry groups, etc. and promote other social media contents on LinkedIn or Facebook to enhance Employer Branding for Company.
- Coordinate with hiring managers to identify staffing needs and develop an understanding of all open role’s candidate selection criteria.
- Manage full cycle recruiting processes for both Non- IT and IT job positions from initial outreach through onboarding (sourcing, screening, scheduling, interviewing, offers, onboarding, etc.)
Yêu cầu công việc
- Enthusiasm and confidence to partner with hiring Managers and Leaders to develop and support an interview process.
- Passion for innovation and technology that drives greater recruitment efficiency and high- quality hires for the Company.
- Proficiency using systems and tools that support sourcing, applicant tracking systems, data management/reporting, and workplace collaboration tools.
- Bachelor’s degree in Human Resources Management, Business Administration, or related field.
- At least 3 years of experience of full- cycle recruiting experience in both IT and Non- IT positions, prefer having experience in IT Company.
- Good communication in English. Having Japanese language is a plus
Quyền lợi
- Full Insurances followed Vietnamese Labor Law.
- Employee engagement activities.
- Working equipment provided by the Company.
- 13 month salary & performance bonus; review performance once a year.
- Global working environment, Flexible working time.
- Various Training Program and Interesting Team Building Activities.
- Annual leave: 16 days per year
- Bonuses, Gifts for Holidays, Birthday party, Company trip.
- Allowance: Certificate, Language, Lunch, Transportation, Teambuilding.
- Annual health check, Company Healthcare
Working time: Full- time (Mon- Fri) / Flexible check in from 7AM- 9AM
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-08 02:05:02
Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999, là một trong những doanh nghiệp hàng đầu và có uy tín trên thị trường Việt Nam, chuyên cung cấp các sản phẩm khăn giấy ướt, khăn giấy khô và lĩnh vực mẹ và bé với thương hiệu số 1 Việt Nam là khăn ướt Mamamy (theo số liệu thống kê nghiên cứu đo lường bán lẻ của Nielsen từ 04/2016 đến 03/2017).
Công ty luôn cam kết mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm an toàn, đạt chất lượng cao và dịch vụ hoàn hảo nhất có thể, ngày càng mang lại cho khách hàng sự tin tưởng và hài lòng. Trải qua 23 năm xây dựng và phát triển, công ty đã khẳng định vững chắc được thương hiệu của mình đối với người tiêu dùng về các sản phẩm như Hoa Lan, Mamamy, Luck Lady, Kin Kin... Các sản phẩm của công ty luôn được khách hàng tín nhiệm và sử dụng thường xuyên trên khắp cả nước.
Cùng với tiêu chí luôn mang đến cho khách hàng những sản phẩm hoàn hảo nhất, công ty cũng tạo dựng một môi trường làm việc hiện đại, chuyên nghiệp, trẻ trung, nhiệt huyết, năng động, sáng tạo, luôn ghi nhận khả năng và sự đóng góp của mỗi cá nhân, đồng thời mở ra nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp cho cán bộ công nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Các chế độ như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch công ty 1 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999
Mission
Tầm nhìn
- Trở thành nhà sản xuất và OEM số 1 tại Việt Nam về khăn ướt, các loại sản phẩm chăm sóc em bé và gia đình cho các thương hiệu lớn trong và ngoài nước, các thương hiệu lớn từ thị trường Mỹ, Châu Âu, Nhật Bản, Đông Nam Á….
Sứ mệnh
- Theo đuổi mục tiêu tạo ra các sản phẩm “Tốt nhất & Tốt hơn nữa” trên cơ sở các quy chuẩn, nguyên tắc và tiêu chuẩn quốc tế.
- Tạo ra giá trị trên cơ sở cân bằng hài hòa lợi ích của tất cả các bên liên quan như người tiêu dùng, đối tác, khách hàng, người lao động và công ty.