Mô tả công việc
- Develop and execute sales strategies under mentor from Sale Director to identify and target potential clients in regions (APAC, EU, US, Australia, etc).
- Assist in responding to client inquiries, preparing quotes, and following up on sales leads.
- Prepare sales reports, forecasts, and performance analytics to support decision-making.
- Build and maintain strong relationships with prospects and clients to understand their needs and present tailored solutions.
- Collaborate with the marketing team to create effective sales materials and campaigns.
- Prepare and deliver compelling sales presentations, proposals, and contracts.
- Stay informed about industry trends, market conditions, and competitor activities to refine and adapt sales strategies.
- Manage CRM data, maintain accurate and up-to-date records of all client interactions and sales activities in the CRM system (e.g., HubSpot)
Yêu cầu công việc
- Minimum 1 year of experience in B2B Sales, preferably in the technology sector.
- Proven experience as a Sales Executive or in a similar sales role, preferably within the tech industry.
- Strong track record of meeting or exceeding sales targets.
- Excellent communication, negotiation, and presentation skills.
- Ability to work independently, managing time and priorities effectively.
- Experience with CRM systems (e.g., HubSpot) and sales tools, such as LinkedIn Sales Navigator.
- Understanding of AI technologies and their applications in various industries is a plus.
- Fluent in English
Quyền lợi được hưởng
- Exciting Opportunities: Work on innovative tech projects that influence global markets.
- Young, Dynamic Environment: Join a team that thrives on fresh ideas and creative energy.
- Accelerate Your Career: We value growth—your success is our priority.
- Global Exposure: Collaborate with international clients and partners, expanding your professional horizon.
- Purpose-Driven Work: Help startups and businesses scale and thrive with cutting-edge technology solutions.
Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999, là một trong những doanh nghiệp hàng đầu và có uy tín trên thị trường Việt Nam, chuyên cung cấp các sản phẩm khăn giấy ướt, khăn giấy khô và lĩnh vực mẹ và bé với thương hiệu số 1 Việt Nam là khăn ướt Mamamy (theo số liệu thống kê nghiên cứu đo lường bán lẻ của Nielsen từ 04/2016 đến 03/2017).
Công ty luôn cam kết mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm an toàn, đạt chất lượng cao và dịch vụ hoàn hảo nhất có thể, ngày càng mang lại cho khách hàng sự tin tưởng và hài lòng. Trải qua 23 năm xây dựng và phát triển, công ty đã khẳng định vững chắc được thương hiệu của mình đối với người tiêu dùng về các sản phẩm như Hoa Lan, Mamamy, Luck Lady, Kin Kin... Các sản phẩm của công ty luôn được khách hàng tín nhiệm và sử dụng thường xuyên trên khắp cả nước.
Cùng với tiêu chí luôn mang đến cho khách hàng những sản phẩm hoàn hảo nhất, công ty cũng tạo dựng một môi trường làm việc hiện đại, chuyên nghiệp, trẻ trung, nhiệt huyết, năng động, sáng tạo, luôn ghi nhận khả năng và sự đóng góp của mỗi cá nhân, đồng thời mở ra nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp cho cán bộ công nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Các chế độ như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch công ty 1 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999
Mission
Tầm nhìn
- Trở thành nhà sản xuất và OEM số 1 tại Việt Nam về khăn ướt, các loại sản phẩm chăm sóc em bé và gia đình cho các thương hiệu lớn trong và ngoài nước, các thương hiệu lớn từ thị trường Mỹ, Châu Âu, Nhật Bản, Đông Nam Á….
Sứ mệnh
- Theo đuổi mục tiêu tạo ra các sản phẩm “Tốt nhất & Tốt hơn nữa” trên cơ sở các quy chuẩn, nguyên tắc và tiêu chuẩn quốc tế.
- Tạo ra giá trị trên cơ sở cân bằng hài hòa lợi ích của tất cả các bên liên quan như người tiêu dùng, đối tác, khách hàng, người lao động và công ty.