Mô tả công việc
- Develop and implement marketing strategies/ideas to increase brand awareness and drive business growth.
- Create engaging content for various channels, including social media, website, and email marketing.
- Manage social media channels, respond to customer inquiries, and monitor brand reputation.
- Assist and manage third-party PR/Marcom agencies in developing and implementing marketing campaigns, including promotions, events, and partnerships.
- Track and analyze marketing performance metrics to measure ROI and identify areas for improvement.
- Coordinate with other departments to ensure brand consistency and effective communication.
- Stay up-to-date with industry trends and best practices.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Dormitory for non-local people
- Workmen insurance
- High ratio of insurance contribution
- Service charge (when the hotel opens)
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in marketing, communications, business administration, or a related field with 1-3 years of experience in marketing, preferably in the hospitality industry.
- Attitude: Young, dynamic and creative, copywriting and excellent command of VN and English preferred.
- Binh Thuan habitant is preferred.
Yêu cầu hồ sơ
CÔNG TY CỔ PHẦN TRẢI NGHIỆM TOÀN CẦU (GLOBAL X) là công ty cung cấp cho khách hàng những sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao, mang đến những trải nghiệm về văn hóa, nghệ thuật ẩm thực đặc sắc của Việt Nam và thế giới.
Sứ mệnh: Mang đến những trải nghiệm về văn hóa, nghệ thuật ẩm thực đặc sắc từ các quốc gia trên thế giới. Nầng tầm ngành Du lịch - Vui chơi - Giải trí tại Việt Nam.