Mô tả công việc
• Developing and hunting for new business opportunities and securing these to further expand the company's market share.
• Responsible for building relationship with clients who visit the showroom and selling products (coffee machine and home appliances) to meet customer needs. Taking care of existing customers and push sales orders.
• Manage account, maintaining and updating sales and customer records.
• Stay up to date with new products and features.
• Support sales team to do sales administration tasks (process sales order, quotation, contract).
• Completing sales report as required.
• Collaborate with cross-functional teams to enhance customer experience and drive showroom revenue growth.
Yêu cầu công việc
• Skills & Experiences
- At least 3 years related working experience;
- Strong network of hotels or restaurants/cafe.
- Experience in selling B2B;
- Experience with HORECA/F&B channels;
- Excellent in negotiation and client relationship skills;
- Good presentation, time management and coordination skills;
- Good communication skills in Vietnamese and English.
• Qualifications
- Candidates with a Bachelor degree in Economics, Commerce, or Business Management or a related discipline;
- Other known industry qualifications and certifications would be an advantage.
• Personality Attributes
- Professionally presented;
- Self-motivated and willing to work outside the normal business working hours to meet business and client expectations;
- A positive, results oriented and customer focused attitude;
- A desire to take responsibility and ownership to see actions/issues through to completion;
- The ability to adapt quickly to a changing environment that often requires proactive and innovative solutions.
Quyền lợi được hưởng
Remuneration and benefits
- Attractive base salary (16 - 20 mil), incentives, and allowances;
- Bonus on sales target;
- Professional training;
- Social and health insurances.
- Other attractive benefits of Perfetto
Trải qua 10 năm xây dựng và phát triển, công ty Cổ phần Truyền thông Kim Cương hiện là công ty lớn nhất tại Việt Nam trong lĩnh vực Contact Center nói riêng và Dịch vụ thuê ngoài quy trình kinh doanh (BPO) nói chung, bao gồm: cung cấp giải pháp công nghệ, cung cấp nhân lực và cung cấp dịch vụ Contact Center Outsourcing, dịch vụ truyền thông, dịch vụ đào tạo, dịch vụ Chăm sóc khách hàng trực tiếp và gián tiếp...
Hiện nay Kim Cương đang có hơn 2.000 cán bộ nhiên viên hoạt động tại 4 chi nhánh toàn quốc: Hà nội, Tp. HCM, Đà nẵng, Thái nguyên và 1 văn phòng tại Cambodia với quy mô gần 1.000 cabin hoạt động (seats). Các khách hàng của chúng tôi bao gồm nhiều lĩnh vực từ viễn thông, truyền hình, tài chính ngân hàng, điện tử.... như: Truyền hình kỹ thuật số K+, Prudential, Samsung Vina, MobiFone, VinaPhone, Viettel, TienphongBank, Bảo hiểm PVI...
Review Truyền thông Kim Cương
Công cụ làm việc tốt
Môi trường làm việc hòa đồng, vui vẻ
Môi trường làm việc năng động thoải mái