Mô tả công việc
Prepare test data and environment as needed to complete testing assignments;
Hand- on testing Mobile application, API Testing (writing PostMan script);
Have a proactive and good work relationship with other team members;
Analyze and raise the issues, propose the solution to improve the system;
Act as key contact point for all QC aspects of releases;
Participate in peer review and inspect requirement documents;
Execute automation test using framework (Keyword Driven / Data Driven).
Perform all phases of testing including functional, system and regression testing;
Track and control testing progress;
Handle manual investigation and reproduction of functional software issues, root cause analysis;
Develop detailed and well- structured test plans and test cases;
Yêu cầu công việc
Experience in QC of highly scalable, distributed and high- performance applications as APIs, Adhoc Test;
Good knowledge of software development methodologies;
Have knowledge and experience in API testing (Postman tool), Query Databases;
Experience in automation testing for web apps, mobile is a big plus.
Degree in Computer Science or related fields;
Motivate and have ability to work overtime;
Ability to hands- on testing in multiple projects, Integration Test and developing test cases, test plan;
Have 1- 5 years experiences in manual test Web, App Mobile;
Good knowledge of databases;
Quyền lợi
Attractive compensation & benefits.
Work with experienced & strong team.
Friendly, dynamic & flexible working environments.
13th month salary bonus and yearly performance bonus.
14 paid days off per year
Premium health care insurance
Outing/team- building activities (company trip , soccer sport, english club, running club,..).
Great allowances (lunch, parking, birthday, happy hours....)
Salary review at least one time per year based on employee&039;s performance and contribution.
Other benefits as per stated in Vietnamese Labor Law
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-29 02:15:02
Trải qua 10 năm xây dựng và phát triển, công ty Cổ phần Truyền thông Kim Cương hiện là công ty lớn nhất tại Việt Nam trong lĩnh vực Contact Center nói riêng và Dịch vụ thuê ngoài quy trình kinh doanh (BPO) nói chung, bao gồm: cung cấp giải pháp công nghệ, cung cấp nhân lực và cung cấp dịch vụ Contact Center Outsourcing, dịch vụ truyền thông, dịch vụ đào tạo, dịch vụ Chăm sóc khách hàng trực tiếp và gián tiếp...
Hiện nay Kim Cương đang có hơn 2.000 cán bộ nhiên viên hoạt động tại 4 chi nhánh toàn quốc: Hà nội, Tp. HCM, Đà nẵng, Thái nguyên và 1 văn phòng tại Cambodia với quy mô gần 1.000 cabin hoạt động (seats). Các khách hàng của chúng tôi bao gồm nhiều lĩnh vực từ viễn thông, truyền hình, tài chính ngân hàng, điện tử.... như: Truyền hình kỹ thuật số K+, Prudential, Samsung Vina, MobiFone, VinaPhone, Viettel, TienphongBank, Bảo hiểm PVI...
Review Truyền thông Kim Cương
Công cụ làm việc tốt
Môi trường làm việc hòa đồng, vui vẻ
Môi trường làm việc năng động thoải mái