Mô tả công việc
Job Description:
- Get registration certificates and check labels
- Study and make clear related Việt Nam regulations with authority in case of need. Prepare dossiers and submit to authorities. Make an action plan and ensure to get certificates on time.
- Understand related regulations on labelling. Check and confirm
- Handle issuance of barcode - Control product quality and handle quality issues as well as audit factories
- Understand production process and make a plan to control quality from pre-production to finished products.
- Evaluate steady of product by a product monitoring program
- Monitor quality situation at stores. Visit factories in case of need to collaborate with them to solve quality issues - Collaborate with Managements to create featured products as assigned.
Yêu cầu công việc
Yêu Cầu Công Việc
- University degrees, major in organic chemistry or electricity or garment
- Experienced in related areas at least 4 years
- English Communication
- Communication skills (both verbal and written)
- Negotiation skills for external affairs including authorities and governments
- Time management skills.
- Presentation skills and choosing appropriate words as both verbal and writing skills
- Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet
Working Location: AEON VIETNAM – HEAD QUARTER, 30 Tan Thang st., Son Ky ward., Tan Phu district, HCMC
Quyền lợi được hưởng
Benefits:
– 13 month salary
– Performance bonus
– Transportation allowance
– Meal at canteen
– Premium healthcare
– Full salary social insurance
– 1-day work from home per week (as approved by HOD)
– 12 days annual leaves
– Many opportunities of development (transfer, promote)
– Training and learning development;
Trải qua 10 năm xây dựng và phát triển, công ty Cổ phần Truyền thông Kim Cương hiện là công ty lớn nhất tại Việt Nam trong lĩnh vực Contact Center nói riêng và Dịch vụ thuê ngoài quy trình kinh doanh (BPO) nói chung, bao gồm: cung cấp giải pháp công nghệ, cung cấp nhân lực và cung cấp dịch vụ Contact Center Outsourcing, dịch vụ truyền thông, dịch vụ đào tạo, dịch vụ Chăm sóc khách hàng trực tiếp và gián tiếp...
Hiện nay Kim Cương đang có hơn 2.000 cán bộ nhiên viên hoạt động tại 4 chi nhánh toàn quốc: Hà nội, Tp. HCM, Đà nẵng, Thái nguyên và 1 văn phòng tại Cambodia với quy mô gần 1.000 cabin hoạt động (seats). Các khách hàng của chúng tôi bao gồm nhiều lĩnh vực từ viễn thông, truyền hình, tài chính ngân hàng, điện tử.... như: Truyền hình kỹ thuật số K+, Prudential, Samsung Vina, MobiFone, VinaPhone, Viettel, TienphongBank, Bảo hiểm PVI...
Review Truyền thông Kim Cương
Công cụ làm việc tốt
Môi trường làm việc hòa đồng, vui vẻ
Môi trường làm việc năng động thoải mái