Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibilities:
· Shipment coordination and custom clearance with suppliers, vendors (3rd party logistics) and customers
· Provide support for marketing and events coordination.
· Assist in preparation of pricelist and quotation to customers, reviewing terms for sales contract and purchase order, and managing sales team’s enquiries such as stock availability etc.
· Assist in coordinating suppliers’ lead time and customer customers’ delivery order to ensure timely arrival of stocks.
· Order management for key account customers.
· Follow up with customers and ensure full payment is received.
· Assist in application and renewal of regulatory authorities’ licenses whenever required.
· Ensure proper record filing/documentation and accurate inventory movements.
· Preparation of monthly management reports.
· Other duties as assigned by Reporting Manager
Yêu Cầu Công Việc
Pre-requisites:
• Degree in Business Administration or equivalent qualifications
• 2-3 year of working experience and has the relevant experience in the following area
- sales support
- shipping/freight/custom clearance
- warehouse operations e.g. inventory control
• An organized, meticulous, and disciplined person with a good eye for details
• Able to work in teams as well as independently.
• Must be able to work in a fast-paced environment.
• Good proficiency in written and spoken English.
• Proficient in MS Office (Word, excel and PowerPoint)
• Knowledge of Trade Facilities like Letter of Credit is advantageous.
• Able to work at Tan Binh District (HCMC)
Benefits:
- Attractive salary and bonus
- 5-day working week: Monday to Friday
- Local and overseas product trainings provided
- International and stable work environment
- Good career development opportunities
- Annual team-bonding event
- Healthcare Insurance
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Trải qua 10 năm xây dựng và phát triển, công ty Cổ phần Truyền thông Kim Cương hiện là công ty lớn nhất tại Việt Nam trong lĩnh vực Contact Center nói riêng và Dịch vụ thuê ngoài quy trình kinh doanh (BPO) nói chung, bao gồm: cung cấp giải pháp công nghệ, cung cấp nhân lực và cung cấp dịch vụ Contact Center Outsourcing, dịch vụ truyền thông, dịch vụ đào tạo, dịch vụ Chăm sóc khách hàng trực tiếp và gián tiếp...
Hiện nay Kim Cương đang có hơn 2.000 cán bộ nhiên viên hoạt động tại 4 chi nhánh toàn quốc: Hà nội, Tp. HCM, Đà nẵng, Thái nguyên và 1 văn phòng tại Cambodia với quy mô gần 1.000 cabin hoạt động (seats). Các khách hàng của chúng tôi bao gồm nhiều lĩnh vực từ viễn thông, truyền hình, tài chính ngân hàng, điện tử.... như: Truyền hình kỹ thuật số K+, Prudential, Samsung Vina, MobiFone, VinaPhone, Viettel, TienphongBank, Bảo hiểm PVI...
Review Truyền thông Kim Cương
Công cụ làm việc tốt
Môi trường làm việc hòa đồng, vui vẻ
Môi trường làm việc năng động thoải mái