Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
We are looking for In-coming Quality Control AM who is willing to work with the detailed description below:
- Build up and maintain procedure of in-coming parts inspection to ensure best quality of parts in adherence to Panasonic quality standards.
- Promptly work with suppliers and related departments of part problem to investigate the issue, find out the root cause and give out countermeasure to prevent similar non-conforming problem in the future.
- Make IQC daily/weekly/monthly report to Manager and Director.
- Control part design change and 4M change in supplier.
- Support Manager in establishing quality standards of suppliers to ensure quality of all in-coming materials/parts.
- Training suppliers about PAPVN's quality and process requirements; improve quality of supplier through periodic audit to identify, resolve and ensure implementation of corrective actions.
- Make plan of supplier audits of both new & current supplier and control supplier ranking.
- Do other job as assignments by Manager/Director.
** YOUR BENEFITS:
- Competitive salary package with annual salary review and performance bonus twice a year
- 100% salary in probation time
- Personal health insurance package
- Life support allowance, languages allowance (English & Japanese), and other allowances
- Various training courses by the company and Panasonic Group
- Company bus picking up to factories (Ha Noi, Soc Son, Vinh Phuc)
- Career development opportunity by job rotation and internal recruiting program.
* Working time: 8:00 - 16:45 (Every Monday to Friday & 0-2 Saturday/Month)
* Your application will be proceeded on a first come, first served basis
Yêu Cầu Công Việc
- University degree in Electronic/Mechanical/Electrical Engineering or relevant fields.
- Have at least 5 years of experience in quality control position (leader, supervisor, ...) in manufacturing company
- Fluent commands of English, know Japanese is an advantage
- Creative thinking and quality solving principles (5-Why analysis, etc.)
- Knowledge of ISO 9001 & ISO 14001, QC tool
- Carefully, proactive, hardworking, high responsibility person and attention in details.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Trải qua 10 năm xây dựng và phát triển, công ty Cổ phần Truyền thông Kim Cương hiện là công ty lớn nhất tại Việt Nam trong lĩnh vực Contact Center nói riêng và Dịch vụ thuê ngoài quy trình kinh doanh (BPO) nói chung, bao gồm: cung cấp giải pháp công nghệ, cung cấp nhân lực và cung cấp dịch vụ Contact Center Outsourcing, dịch vụ truyền thông, dịch vụ đào tạo, dịch vụ Chăm sóc khách hàng trực tiếp và gián tiếp...
Hiện nay Kim Cương đang có hơn 2.000 cán bộ nhiên viên hoạt động tại 4 chi nhánh toàn quốc: Hà nội, Tp. HCM, Đà nẵng, Thái nguyên và 1 văn phòng tại Cambodia với quy mô gần 1.000 cabin hoạt động (seats). Các khách hàng của chúng tôi bao gồm nhiều lĩnh vực từ viễn thông, truyền hình, tài chính ngân hàng, điện tử.... như: Truyền hình kỹ thuật số K+, Prudential, Samsung Vina, MobiFone, VinaPhone, Viettel, TienphongBank, Bảo hiểm PVI...
Review Truyền thông Kim Cương
Công cụ làm việc tốt
Môi trường làm việc hòa đồng, vui vẻ
Môi trường làm việc năng động thoải mái