Mô tả công việc
Work location:
AkzoNobel Vietnam - Lot I4-1 Que Vo 1 Industrial Zone, Phuong Lieu, Que Vo, Bac Ninh.
Job purpose:
Implement QC inspections/ testing including incoming raw materials/ in process and finished goods to ensure that the products delivered to the customer meet the agreed quality standards.
Key Responsibility:
To perform the RM incoming inspections to ensure that all RM batches comply with the set specification.
To perform Quality Control on all the production batches prior to sending to customer and to ensure that all the production batches comply with the set specification.
Check the list of modified specification before production and update the BOM if any changes.
Check & correct the abnormal products in shift operation to ensure the product meet QC standard.
Manages retained sample based on SOP.
Report the quality incident (vendor and internal quality issue) to SAP QN. Do PGR to find out the root cause and implement the preventive actions.
Daily equipment calibration.
Implement Company program (ALPS/SAQ/PSM/ISO/ etc. in QC as superior requirement.
Comply to the HSE Policy, procedures and Life Saving Rules of Company, complete 2BBS/month.
Other tasks assigned by QC Manager.
To perform the RM incoming inspections to ensure that all RM batches comply with the set specification.
To perform Quality Control on all the production batches prior to sending to customer and to ensure that all the production batches comply with the set specification.
Check the list of modified specification before production and update the BOM if any changes.
Check & correct the abnormal products in shift operation to ensure the product meet QC standard.
Manages retained sample based on SOP.
Report the quality incident (vendor and internal quality issue) to SAP QN. Do PGR to find out the root cause and implement the preventive actions.
Daily equipment calibration.
Implement Company program (ALPS/SAQ/PSM/ISO/ etc. in QC as superior requirement.
Comply to the HSE Policy, procedures and Life Saving Rules of Company, complete 2BBS/month.
Other tasks assigned by QC Manager.
Yêu cầu công việc
Education: Diploma degree in Chemical, Material, Industrial Management or related major.
1-3 year-experience in relevant position.
English: basic level.
Understanding about quality management system.
Good team work and commucation skills.
Sensitive to color.
Quyền lợi được hưởng
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Trải qua 10 năm xây dựng và phát triển, công ty Cổ phần Truyền thông Kim Cương hiện là công ty lớn nhất tại Việt Nam trong lĩnh vực Contact Center nói riêng và Dịch vụ thuê ngoài quy trình kinh doanh (BPO) nói chung, bao gồm: cung cấp giải pháp công nghệ, cung cấp nhân lực và cung cấp dịch vụ Contact Center Outsourcing, dịch vụ truyền thông, dịch vụ đào tạo, dịch vụ Chăm sóc khách hàng trực tiếp và gián tiếp...
Hiện nay Kim Cương đang có hơn 2.000 cán bộ nhiên viên hoạt động tại 4 chi nhánh toàn quốc: Hà nội, Tp. HCM, Đà nẵng, Thái nguyên và 1 văn phòng tại Cambodia với quy mô gần 1.000 cabin hoạt động (seats). Các khách hàng của chúng tôi bao gồm nhiều lĩnh vực từ viễn thông, truyền hình, tài chính ngân hàng, điện tử.... như: Truyền hình kỹ thuật số K+, Prudential, Samsung Vina, MobiFone, VinaPhone, Viettel, TienphongBank, Bảo hiểm PVI...
Review Truyền thông Kim Cương
Công cụ làm việc tốt
Môi trường làm việc hòa đồng, vui vẻ
Môi trường làm việc năng động thoải mái