Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Shift handover meeting, morning shift and evening shift
Manage and optimize staffing in QC team to ensure quality target achieved
Check and ensure the workers implement and maintain the safety regulations strictly, sanitation (5S) in manufacturing area (hourly).
Recognize and control the quality issues with operators
Control and reduce the scraps per each machine in group
Control output hourly; Follow up and ensure all orders completed as planned
Assign staff and support team to handle occurred problems related to machines
Guide, check and ensure staff to comply good practice and processes
Do the quality reports as requested and ensure all reports to be complied with process.
Investigate the cause that KPIs is not targeted while providing action plan
Coordinate with Supervisors/related departments to resolve all incidents and develop the improvement plan
Report to Supervisor hourly about all activities related to production
Follow up the daily target and the completion possibility of each staff; ensure all staff to achieve OIP points daily.
Special management and handling of Uniqlo Quality.
Yêu Cầu Công Việc
Vocational, College or Bachelor degree related to Technical.
5+ years directly related experience with 1+ year QC team leader or equivalent experience preferred.
Can work in shifts.
Strong at production control and process Innovation.
Strong ability to lead, train and coach a diverse team of individuals performing a variety of tasks.
Strong customer focus necessary.
Familiarity with ELS Operating Principles.
Ability to think ahead, anticipate problems, make decisions and take appropriate action.
Good, coordination, planning, written and verbal communication skills.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 15 Tr - 22 Tr VND
Trải qua 10 năm xây dựng và phát triển, công ty Cổ phần Truyền thông Kim Cương hiện là công ty lớn nhất tại Việt Nam trong lĩnh vực Contact Center nói riêng và Dịch vụ thuê ngoài quy trình kinh doanh (BPO) nói chung, bao gồm: cung cấp giải pháp công nghệ, cung cấp nhân lực và cung cấp dịch vụ Contact Center Outsourcing, dịch vụ truyền thông, dịch vụ đào tạo, dịch vụ Chăm sóc khách hàng trực tiếp và gián tiếp...
Hiện nay Kim Cương đang có hơn 2.000 cán bộ nhiên viên hoạt động tại 4 chi nhánh toàn quốc: Hà nội, Tp. HCM, Đà nẵng, Thái nguyên và 1 văn phòng tại Cambodia với quy mô gần 1.000 cabin hoạt động (seats). Các khách hàng của chúng tôi bao gồm nhiều lĩnh vực từ viễn thông, truyền hình, tài chính ngân hàng, điện tử.... như: Truyền hình kỹ thuật số K+, Prudential, Samsung Vina, MobiFone, VinaPhone, Viettel, TienphongBank, Bảo hiểm PVI...
Review Truyền thông Kim Cương
Công cụ làm việc tốt
Môi trường làm việc hòa đồng, vui vẻ
Môi trường làm việc năng động thoải mái