Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY:
The incumbent will take charge of In-Process Quality Assurance responsibilities to ensure quality standard and specification compliance in mass production environment, and work closely with all cross-functional teams to
drive for customer satisfaction and continuous improvement.
RESPONSIBILITIES
- Setup processes for IPQC including preparation of quality control plan, sampling plan, process audit, FAI (first article inspection), non-conforming product disposition, data collection and analysis etc.
- Lead IPQC Technicians to manage In-Process Quality Control, ensure all products meet internal and external quality standards by strict compliance in mass production to established procedures, work instructions and specifications.
- IPQC personnel management and training. Ensure team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Support problem solving/troubleshooting in mass production. Carry out experimentation, processcapability studies or other technical evaluation to improve yield and quality.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Support CQA when having OBA (Out of Box Audit) and Use Test issues by driving containment, corrective & preventive actions as well as continuous improvement in production.
- Work closely with CQA and SQA to coordinate customer complaints to drive effective corrective and preventive actions from relevant functions, and verify effectiveness of error avoidance and sustainability.
- Maintain and continuously improve TTI quality management system
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field related to metal, plastic, electrical or electronic
- products as well as manufacturing process quality management.
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, MSA,
- SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.).
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Trải qua 10 năm xây dựng và phát triển, công ty Cổ phần Truyền thông Kim Cương hiện là công ty lớn nhất tại Việt Nam trong lĩnh vực Contact Center nói riêng và Dịch vụ thuê ngoài quy trình kinh doanh (BPO) nói chung, bao gồm: cung cấp giải pháp công nghệ, cung cấp nhân lực và cung cấp dịch vụ Contact Center Outsourcing, dịch vụ truyền thông, dịch vụ đào tạo, dịch vụ Chăm sóc khách hàng trực tiếp và gián tiếp...
Hiện nay Kim Cương đang có hơn 2.000 cán bộ nhiên viên hoạt động tại 4 chi nhánh toàn quốc: Hà nội, Tp. HCM, Đà nẵng, Thái nguyên và 1 văn phòng tại Cambodia với quy mô gần 1.000 cabin hoạt động (seats). Các khách hàng của chúng tôi bao gồm nhiều lĩnh vực từ viễn thông, truyền hình, tài chính ngân hàng, điện tử.... như: Truyền hình kỹ thuật số K+, Prudential, Samsung Vina, MobiFone, VinaPhone, Viettel, TienphongBank, Bảo hiểm PVI...
Review Truyền thông Kim Cương
Công cụ làm việc tốt
Môi trường làm việc hòa đồng, vui vẻ
Môi trường làm việc năng động thoải mái