- Operational monitoring: play the key role in tracking and monitoring KPI, identify any issues or bottlenecks and take appropriate actions to resolve them.
- Process improvement: work on building and optimizing operational processes to improve efficiency and productivity. This involves tracking and analyzing data, conducting time studies, identifying areas for improvement, and going along with the Operations team to implement process changes or automation solutions.
- Training and development: help train and develop employees in various operational tasks: equipment operation, sorting techniques, layouts, formula, material, usage and guidance, safety protocols and quality control.
- Troubleshooting and issue resolution: collaborate with Operation team, technician, expert and business supporting team to investigate the root cause and identify solutions, and implement corrective actions
- Data analysis and Reporting: collect and analyze operational data, visualize the reports, provide insights and make data-driven recommendations.
- Coordination and Communication: act as a liaison between different functions within Sorting centers and SPX, ensuring information and compliance are well-understood and aligned
- Equipment planning and supply: create monthly, quarterly and yearly plan of tools, equipment, materials and stationery; continuously measure and monitor the quota, fulfill the needs of the operation team and save cost.
- In charge of reconciliation and loss control.
- Handle projects or ad-hoc tasks as assigned by the upper management.
- Location: Cu Chi, Binh Duong
- Having at least 2 years of experience in logistic operations or equivalent
- Strong leadership skills and at least 2 years of experience in managing a team
- Good at communication (verbal, written and presentation) and problem solving
- Good at analytical skills and technical skills (familiarity with computer systems, tracking software, and sorting equipment)
- Having growth mindset and good at change management
- Shift working base (if required)
Công ty cổ phần văn phòng phẩm Hồng Hà. Toạ lạc tại một vị trí tuyệt đẹp giữa trung tâm Thủ đô, số 25 phố Lý Thường Kiệt, quận Hoàn Kiếm, Hà Nội. Nơi trước kia là một xưởng sửa chữa xe hơi của Pháp mang tên Stai. Với sự giúp đỡ của Trung Quốc, Nhà máy văn phòng phẩm Hồng Hà, nhà máy sản xuất đồ dùng văn phòng đầu tiên của nước Việt Nam Dân Chủ Cộng Hoà, đã chính thức cắt băng khánh thành vào ngày 01/10/1959. Trải qua 60 năm trưởng thành và phát triển, với bản lĩnh mạnh dạn đổi mới cơ chế, đón đầu áp dụng công nghệ mới; bản lĩnh đột phá, phát huy tính sáng tạo và năng động của tập thể CBCNV, Công ty CP Văn phòng phẩm HỒNG HÀ đã trở thành một trong những Doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực văn phòng phẩm tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đầy đủ các loại hình bảo hiểm Được đào tạo
-
Nâng cao tay nghề Chế độ đãi ngộ hấp dẫnHướng tới tinh thần sống tích cực, vui vẻ lạc quan là đặc điểm dễ bắt gặp trong các sản phẩm của Hồng Hà, cụ thể như dòng sản phẩm vở kẻ ngang YOLO, viết tắt của cụm từ “YOU ONLY LIVE ONCE” tạm dịch “Ta chỉ sống một lần trong đời”. Với YOLO, Hồng Hà muốn truyền tải thông điệp súc tích là hãy tận dụng những cơ hội tuyệt vời nhất để sống hết mình.
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao...
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập từ ngày 1/10/1959, Công ty CP Văn phòng phẩm Hồng Hà là một trong những doanh nghiệp sản xuất văn phòng phẩm đầu tiên tại Việt Nam.Trải qua hơn 60 năm trưởng thành và phát triển, Công ty CP Văn phòng phẩm Hồng Hà đang ngày càng phát triển lớn mạnh với hàng trăm sản phẩm chất lượng cao cùng hệ thống gần 100 nhà phân phối và gần 10.000 điểm bán lẻ sản phẩm trải dải trên toàn quốc.
Mission
- Với phương châm sản xuất những sản phẩm chất lượng tốt nhất phục vụ người tiêu dùng, Công ty CP Văn phòng phẩm Hồng Hà luôn không ngừng nỗ lực mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng vượt trội, thân thiện với môi trường và an toàn cho sức khỏe.