Mô tả công việc
Job Summary
Implements marketing activities to generate product awareness and brand identity throughonline & offline channels. Manage marketing administration work and Supervise photoshooting / video shooting at the resort.
Primary Responsibilities
• Understanding of resort facilities & services
• Understanding of Accor corporate & photography guideline
• Supervise photo shooting / video shooting supplier throughout their execution at ourresort, working with other operation teams for pre-production arrangement
• Produce content (copywriting, photo, video) for Marketing usage, under manager’ssupervision and guidance
• Execute daily tasks following the Marketing plan
• Coordinate between graphic designer & other departments to design artworks required foroffline / online advertisements
• Prepare promotional press releases on personalities among guests and associates of the Hotel and on noteworthy events in the Hotel
• Coordinate the production of posters, publication of hotel’s newsletters/s and flyers for associates and the public, as well as other printed
materials
• Take pictures and record videos of VIPs, shows and events happening etc.
• Monitor and update information and content of hotel’s website and postings on other digital platforms of the hotels
• Plan content themes, campaigns, and posting schedules for Instagram, Facebook, TripAdvisor and YouTube according to the Content
strategy from Marcom Manager
• Tailor content to suit each platform's best practices and audience preferences.
• Monitor social media channels regularly, engaging with comments, messages, and reviews promptly and professionally.
• Handle the administrative requirements of the Marcom department
• Work with other departments to coordinate guest’s lists, invitations for VIP receptions, luncheons, dinners etc.
• Attend to client/media complaints, requests, and enquiries
• Assist with the hosting of media, planned press conferences and other press activities
• Maintain and update media list for sending to trade, group and consumer publications on a regular basis, press releases covering special
events, promotions, etc.
• Maintain and update digital photographs/slides library
• Analyze and evaluate performance of marketing and promotion campaigns
• Collect media clippings on a monthly basis
• Be responsible for Marketing admin tasks
• Any other duties assigned by MarCom Manager and resort management
Quyền lợi được hưởng
Full Salary & monthly Service Charge in probation period.
Relocation allowance by ranks.
Home Visit allowance.
2. Benefits
Supported housing staff with full amenities and entertainment area.
Support shuttle bus to Resort
Full meals during the work shift and day off.
Uniforms are provided according to Hotel standards.
International working environment, joining training courses according standard of Accor.
05 Working day | 02 day off per week
All Heartist card apply for all Accor Hotels.
3. Insurance policy
Social Insurance in Probation Contract
Suncare Insurance according to the provisions of policy SunGroup
Special promotion for resort service by rank
Yêu cầu công việc
• Minimum 2 year of experience in a similar capacity
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
• Good communication and customer contact skills
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work effectively and actively put forward innovative ideas and suggestions to the team.
• Self-motivated and energetic
• Must be well-presented and professionally groomed at all times
• Be proactive with capturing all events happening (along with taking pictures and video recording to timely update on owned channels)
Yêu cầu hồ sơ
If you are interested, please contact our Recruitment team via:
- Apply to via hoteljob.vn
- Submit CV to email: Linh.hoang accor.com
- Tel: 0388117333 (Mr.Linh)
Công ty cổ phần văn phòng phẩm Hồng Hà. Toạ lạc tại một vị trí tuyệt đẹp giữa trung tâm Thủ đô, số 25 phố Lý Thường Kiệt, quận Hoàn Kiếm, Hà Nội. Nơi trước kia là một xưởng sửa chữa xe hơi của Pháp mang tên Stai. Với sự giúp đỡ của Trung Quốc, Nhà máy văn phòng phẩm Hồng Hà, nhà máy sản xuất đồ dùng văn phòng đầu tiên của nước Việt Nam Dân Chủ Cộng Hoà, đã chính thức cắt băng khánh thành vào ngày 01/10/1959. Trải qua 60 năm trưởng thành và phát triển, với bản lĩnh mạnh dạn đổi mới cơ chế, đón đầu áp dụng công nghệ mới; bản lĩnh đột phá, phát huy tính sáng tạo và năng động của tập thể CBCNV, Công ty CP Văn phòng phẩm HỒNG HÀ đã trở thành một trong những Doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực văn phòng phẩm tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đầy đủ các loại hình bảo hiểm Được đào tạo
-
Nâng cao tay nghề Chế độ đãi ngộ hấp dẫnHướng tới tinh thần sống tích cực, vui vẻ lạc quan là đặc điểm dễ bắt gặp trong các sản phẩm của Hồng Hà, cụ thể như dòng sản phẩm vở kẻ ngang YOLO, viết tắt của cụm từ “YOU ONLY LIVE ONCE” tạm dịch “Ta chỉ sống một lần trong đời”. Với YOLO, Hồng Hà muốn truyền tải thông điệp súc tích là hãy tận dụng những cơ hội tuyệt vời nhất để sống hết mình.
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao...
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập từ ngày 1/10/1959, Công ty CP Văn phòng phẩm Hồng Hà là một trong những doanh nghiệp sản xuất văn phòng phẩm đầu tiên tại Việt Nam.Trải qua hơn 60 năm trưởng thành và phát triển, Công ty CP Văn phòng phẩm Hồng Hà đang ngày càng phát triển lớn mạnh với hàng trăm sản phẩm chất lượng cao cùng hệ thống gần 100 nhà phân phối và gần 10.000 điểm bán lẻ sản phẩm trải dải trên toàn quốc.
Mission
- Với phương châm sản xuất những sản phẩm chất lượng tốt nhất phục vụ người tiêu dùng, Công ty CP Văn phòng phẩm Hồng Hà luôn không ngừng nỗ lực mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng vượt trội, thân thiện với môi trường và an toàn cho sức khỏe.