Mô tả công việc
✔ Manage the daily operations of the projects of Unit.
✔ Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company's spirit and values through each job to customers' row.
✔ Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
✔ Evaluate achievements and recognize members' contributions.
✔ Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.
✔ Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients' requirements.
✔ Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
✔ Demonstrate high level of knowledge of the client's industry, industry trends, client's business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
✔ Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
✔ Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.
✔ Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
✔ Managing reports and reporting system to evaluate performance.
✔ Monthly & other BAU reports.
Yêu cầu công việc
✔ Age : 30 - 40
✔ Proven experience as an Operations Manager or in a similar role.
✔ Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
✔ Proficiency in English communication is an advantage.
✔ Experience in E-Commerce, Call Center, Retail companies (must have)
✔ Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
✔ Excellent analytical and problem-solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
✔ In-depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
✔ Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
✔ Ability to thrive in a fast-paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
✔ Willingness to work a flexible schedule.
■SALARY:
KOR Language: 50 - 65 mil (gross)
KOR/ENG Language: Up to 70 mil (gross)
■WORKING TIME: 8 AM - 5 PM, Monday – Friday & Bi-weekly Saturday.
Quyền lợi được hưởng
✔ Promotion opportunities & Salary increase every year.
✔ Periodical bonus: twice/year.
✔ 13th-month salary.
✔ Insurances followed Vietnamese Labor Law.
✔ Extra Health and Incidence Insurance.
✔ Bonuses, gifts for Holidays.
✔ Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
✔ Working in the environment of a multinational corporation, with customers being the leading foreign companies in the field.
✔ Global oriented working environment.
✔ Opportunities to work with a high expertise team from both internal and regional/ corporate teams.
✔ Opportunities to work with leading clients/companies in the field around the world.
Khởi đầu hoạt động từ năm 2002 với vai trò là một công ty giao nhận vận chuyển, Interlink Group đang nỗ lực phấn đấu trở thành một trong những nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (Logistics provider) đầu tiên tại Việt Nam và Đông Dương chuyên về dịch vụ 'một cửa' và trọn gói cho khách hàng.
Mục tiêu của Interlink Group là luôn cố gắng đem lại cho khách hàng những dịch vụ có giá trị thực sự, tạo lập bằng sự thông hiểu về thị trường nội địa kết hợp với sự tinh thông về nghiệp vụ quốc tế. Và bằng chứng rõ ràng nhất về sự quan tâm đến khách hàng là sự đầu tư mạnh mẽ vào kho bãi, đội xe pick up hàng, đội xe container, sự đầu tư về công nghệ thông tin, về đào tạo nhân viên, về việc mở rộng thêm 4 công ty thành viên dựa trên nền tảng tải chính ổn định. Bên cạnh đó là sự cam kết vê chất lượng dịch vụ được minh chứng thông qua Chứng nhận về ISO9001:2000 của tổ chức TUV - Cộng hòa liên bang Đức cho tất cả các thành viên.
Cuối cùng, để phấn đấu trở thành nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (logistics) chuyên nghiệp, xác định một cam kết kết rõ ràng về chất lượng dịch vụ là điều hết sức quan trọng đối với chúng tôi.