Mô tả công việc
- Monitor bank account balances daily, update customer invoice payment to know which customers are overdue for payment.
- Preparation for the order of payment approved expenditures. Check documents and make money
transfer orders when payment is due. Reconcile AP month end reports. Reconcile bank statement. - Declare purchased VAT invoices, compare data with accountant to declare tax - Submit tax report to BR-VT Tax Department.
- Update turnover daily, compared e-invoices with the reported revenues in the amount, if there is any difference in how to conduct verification clarified.
- Map the payments and collections by customers with invoices for account receivables.
- Report to BR-VT Statistics Department.
- Update the professional accounting and tax.
- Update and disseminate policies, new information on credit card to the treasury.
- Store, organize scientific papers, documents of management responsibilities.
- Perform other duties as assigned by superiors.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in accounting is required.
- At least 1 year of related work experience
- Must be able to speak and write English.
- Ability to operate computer, Microsoft Office especially Excel. Experience of Oracle/ERP system is a
plus. Ability to learn multiple computer programs. - Be able to work independently and under pressure, get along with co-workers to work as a team.
Quyền lợi được hưởng
- 13th-month salary provided.
- Year-end bonus of up to 4 months.
- Full salary-based social insurance (SI).
- 100% salary during the probation period.
- Shuttle bus service available from Ho Chi Minh City and Vung Tau.
Khởi đầu hoạt động từ năm 2002 với vai trò là một công ty giao nhận vận chuyển, Interlink Group đang nỗ lực phấn đấu trở thành một trong những nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (Logistics provider) đầu tiên tại Việt Nam và Đông Dương chuyên về dịch vụ 'một cửa' và trọn gói cho khách hàng.
Mục tiêu của Interlink Group là luôn cố gắng đem lại cho khách hàng những dịch vụ có giá trị thực sự, tạo lập bằng sự thông hiểu về thị trường nội địa kết hợp với sự tinh thông về nghiệp vụ quốc tế. Và bằng chứng rõ ràng nhất về sự quan tâm đến khách hàng là sự đầu tư mạnh mẽ vào kho bãi, đội xe pick up hàng, đội xe container, sự đầu tư về công nghệ thông tin, về đào tạo nhân viên, về việc mở rộng thêm 4 công ty thành viên dựa trên nền tảng tải chính ổn định. Bên cạnh đó là sự cam kết vê chất lượng dịch vụ được minh chứng thông qua Chứng nhận về ISO9001:2000 của tổ chức TUV - Cộng hòa liên bang Đức cho tất cả các thành viên.
Cuối cùng, để phấn đấu trở thành nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (logistics) chuyên nghiệp, xác định một cam kết kết rõ ràng về chất lượng dịch vụ là điều hết sức quan trọng đối với chúng tôi.