Mô tả công việc
- Direct and manage all sales activities (reservations, events) to maximize revenue for the hotel.
- Prepare, implement, and compile data for the sales plan, monthly reports, annual sales and marketing budgets, and/or as required at any given time.
- Survey and analyze competitors, market trends, customer demand, and feedback to proactively adapt to actual business conditions.
- Develop new plans and programs, and evaluate the effectiveness of current plans and programs.
- Manage and direct all advertising and public relations activities of the hotel.
- Ensure recruitment, training, guidance, counseling, and appropriate development for team members.
- Manage performance issues within the Sales, Marketing, and Reservations teams.
- Maintain customer and employee satisfaction while ensuring competitiveness in the market and exceptional financial performance.
- Always represent the image of the hotel within the BRG Group system by demonstrating professional behavior and ensuring compliance with all hotel policies and procedures.
Quyền lợi được hưởng
Service charge (some units may have a service charge from the Pre-opening phase, to be covered by the Investor)
Lunch allowance
Phone allowance
Clothing allowance
Health insurance
Annual salary review
End-of-year bonus, averaging 2-3 months’ salary
Yêu cầu công việc
- Minimum 5 years of experience in the DOSM position at luxury hotel brands
- Degree in Business Administration, Hospitality, or Tourism
- English: Proficient in all 4 skills (listening, speaking, reading, writing)
Yêu cầu hồ sơ
- Submit your application on Hoteljob.vn.
Tập đoàn Kỹ nghệ gỗ Trường Thành là một trong những nhà sản xuất và xuất khẩu đồ gỗ hàng đầu ở Việt Nam được thành lập từ năm 1993 với 7 nhà máy và các dự án trải rộng khắp miền Trung, Tây Nguyên và Đông Nam Bộ: Phú Yên, Đak Lak, Bình Dương và Tp. Hồ Chí Minh, với lực lượng hơn 6.000 CBCNV năng động và chuyên nghiệp. Trong những năm qua, Tập Đoàn Trường Thành đã định vị mình trên thị trường quốc tế với nhiều giải thưởng: Sao Bạch Kim Chất Lượng Quốc Tế (Intrernational Platinum Star for Quality), Sao Vàng Chất Lượng Quốc Tế (international gold star award), Cúp Vàng Chất Lượng Quốc Tế (international trophy for quality), Cúp Vàng Chất Lượng Châu Âu (International Europe For Quality), Huy Chương Quản Lý Chất Lượng Toàn Cầu. Bên cạnh đó, Trường Thành cũng đã vinh dự đón nhận nhiều danh hiệu cao quý của Chính phủ và các tổ chức có uy tín và là một trong 30 thương hiệu quốc gia. Để đạt được những thành tựu như hôm nay, bên cạnh việc chú trọng đến những chính sách như: Quản Trị Chất Lượng, Bảo Vệ Môi Trường – Hoạt Động Xã Hội, Nghiên Cứu & Phát Triển chúng tôi đặc biệt chú trọng đến chính sách Nhân Sự & Đào Tạo, vì chúng tôi ý thức được Yếu Tố Con Người là cốt lõi của mọi sự phát triển.ành lập từ năm 1993 với 7 nhà máy và các dự án trải rộng khắp miền Trung, Tây Nguyên và Đông Nam Bộ: Phú Yên, Đak Lak, Bình Dương và Tp. Hồ Chí Minh, với lực lượng hơn 6.000 CBCNV năng động và chuyên nghiệp. Trong những năm qua, Tập Đoàn Trường Thành đã định vị mình trên thị trường quốc tế với nhiều giải thưởng