Mô tả công việc
Sales Management
• Leading and directing strategic planning and analysis relating to hotel sales, market intelligence activities, and business prospecting, i.e. develop and maintain relationship with key clients in order to produce groups and / or conference business, to maximize room sales
• Interacting with potential clients and industry trade representatives to generate corporate business or MICE group
• Maintaining organic communication networks to ensure that the hotel has a competitive advantage in information and sales leads
• Leading, organizing and controlling the sales team; while managing, coaching, and planning effectively to motivate them in achieving targeted results
People Management, Associate Support and Supervision
• Understanding, continuing update and implementation of the relevant policies, procedures and service delivery standards of the above specified department/division, this position and its direct subordinates, if there are any
• Understanding, continuing update and implementation of the human resources policies, procedures and code of conduct; while promoting management, team and cross department support, leadership, professionalism and good relations
• Maintaining and promoting communication efficiency for general and work specific information, to include the conduct of regular meetings and/or discussions on work activities, service delivery, continuing work system improvement, and the like
• Developing and maintaining a sales organization with sound structure, delegation and relationships that will ensure that the most work is done by the fewest people at a reasonable cost, with the greatest satisfaction to the people performing the work
• Managing the department's human resources related activities, including recruitment, performance management, training, career planning, disciplinary matters, and team motivation
• Performing other related duties and functions assigned by Director of Sales and Marketing
Other Responsibilities
• Furnishing monthly sales & marketing reports and related documentation on a timely basis; analyzing the results and recommend ways to improve revenue generation and profitability
• Ensuring full implementation, updating and or continuing review of the Sales and Marketing policies and procedures, professional business and marketing plans, department and instruction manuals, among other related documentation
• Performing other related duties and functions which may be assigned by the Director of Sales and Marketing
Yêu cầu công việc
• Clear, confident in all means of communications
• Passionate about customer service orientation
• Process-oriented, detail-minded, organized
• Self-motivated, proactive, and takes initiative
• Accountable, responsible, reliable
• Able to stay calm and positive under pressure
• Demonstrates high self-esteem, self-management, integrity and honesty
• Analytically minded, decisive, creative and thoughtful problem-solving
• Multi-tasker; manages time and prioritizes effectively
• Thrives in fast-paced, changing environment
• Navigates short-term and long-term planning simultaneously
• Resilient to adversity, adaptable to change
• Commitment to continuous learning
• Embraces diverse cultures and being a team player
• Embraces and drives "Wink" personalization, brand and culture
Quyền lợi được hưởng
* Active, balance and professional working environment
* Productivity focus not time attendance
* Fun and playfull internal activities
* 14 AL days
* Meal allowance
* Phone allowance
* 24.7 health insurance
Tập đoàn Kỹ nghệ gỗ Trường Thành là một trong những nhà sản xuất và xuất khẩu đồ gỗ hàng đầu ở Việt Nam được thành lập từ năm 1993 với 7 nhà máy và các dự án trải rộng khắp miền Trung, Tây Nguyên và Đông Nam Bộ: Phú Yên, Đak Lak, Bình Dương và Tp. Hồ Chí Minh, với lực lượng hơn 6.000 CBCNV năng động và chuyên nghiệp. Trong những năm qua, Tập Đoàn Trường Thành đã định vị mình trên thị trường quốc tế với nhiều giải thưởng: Sao Bạch Kim Chất Lượng Quốc Tế (Intrernational Platinum Star for Quality), Sao Vàng Chất Lượng Quốc Tế (international gold star award), Cúp Vàng Chất Lượng Quốc Tế (international trophy for quality), Cúp Vàng Chất Lượng Châu Âu (International Europe For Quality), Huy Chương Quản Lý Chất Lượng Toàn Cầu. Bên cạnh đó, Trường Thành cũng đã vinh dự đón nhận nhiều danh hiệu cao quý của Chính phủ và các tổ chức có uy tín và là một trong 30 thương hiệu quốc gia. Để đạt được những thành tựu như hôm nay, bên cạnh việc chú trọng đến những chính sách như: Quản Trị Chất Lượng, Bảo Vệ Môi Trường – Hoạt Động Xã Hội, Nghiên Cứu & Phát Triển chúng tôi đặc biệt chú trọng đến chính sách Nhân Sự & Đào Tạo, vì chúng tôi ý thức được Yếu Tố Con Người là cốt lõi của mọi sự phát triển.ành lập từ năm 1993 với 7 nhà máy và các dự án trải rộng khắp miền Trung, Tây Nguyên và Đông Nam Bộ: Phú Yên, Đak Lak, Bình Dương và Tp. Hồ Chí Minh, với lực lượng hơn 6.000 CBCNV năng động và chuyên nghiệp. Trong những năm qua, Tập Đoàn Trường Thành đã định vị mình trên thị trường quốc tế với nhiều giải thưởng