Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
ABOUT THE ROLE:
Key Account & Business Development Management is responsible for leading all business and multifunctional processes at Distributor’s branches level via demonstrating stewardship behavior. This is achieved personally, and through the management of people that delivers superior retail presence on & offline and superior consumer & customer value in line with Vinamilk’s Purpose Values & Principles.
JOB DESCRIPTION:
Primary responsibility entails overseeing the implementation at lower levels and monitoring the execution of detailed action plans and sales activities aimed at achieving the overall objectives assigned for the Key Account Chain: (revenue, costs, coverage, distribution, image, market share...).
• Consolidate tender information and execute support tasks related to the entire tendering process/procurement preparation for Key Account Chain and Key Account Chain (liaise with documentation procedures, provide training assistance, consulting, task resolution, etc.) to achieve overall business outcomes.
• Formulate appropriate policies and programs related to the penetration and development of Vinamilk products into various retail points.
• Plan and evaluate the execution/access/care/exploitation efforts of staff within the month concerning the target customer list (transferred Key Account Chain, designated Key Account Chain potential customers, retail points with or without previous company product purchases...).
• Identify and assess new business opportunities (potential to open new retail points, increase SKU/retail points, increase inventory reserves for retail points...) to exploit optimal sales opportunities from customers.
• Supervise the execution, implementation, and management of customer contracts.
• Organize deployment and oversee the execution of trade marketing programs, sales support activities, and commercial promotion efforts (such as promotions, displays, product launches, communication activities...) targeted at Key Account Chain to ensure accuracy and effectiveness.
• Maintaining and enhancing service quality and providing the best customer care, fostering strong relationships with Key Account Chain customers and Distributors within the customer's geographical area.
• Take responsibility for the management, monitoring, control, and evaluation of the utilization of resources related to sales and Key Account Chain (operational budget, personnel, assets, support activities...) efficiently and in compliance with regulations.
Yêu Cầu Công Việc
EDUCATION AND PROFESSION:
• Bachelor Degree.
• Priority is given to majors in Marketing, Business Administration, International Business, Foreign Economics, Foreign Trade or related Economics majors.
• Fluent in English OR Russian OR Korean.
EXPERIENCE:
• At least 3 - 6 years of sales experience, sales management for Key Account, Horeca customer groups, practical experience in multinational companies/large-scale consumer goods or fast-moving consumer goods (FMCG) industries.
PROFESSIONAL KNOWLEDGE AND SKILLS:
• Have good knowledge of sales in the field of food/fast-moving consumer goods, especially knowledge and understanding of special customer channels (Key Account/Anchor Account) and types of direct consumer customers (On-premise).
• Have basic knowledge of marketing and building trade support activities (trade marketing).
• Have knowledge of implementing business strategies.
• Ability to analyze and plan.
• Good skills in negotiation.
• Good communication/presentation/persuasion skills.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Tập đoàn NextTech là một tập hợp hơn 20 công ty công nghệ khởi nghiệp tại Việt Nam từ năm 2001 với tiền thân là PeaceSoft-group. NextTech chuyên doanh các dịch vụ Điện tử hoá cuộc sống trong nhiều lĩnh vực như: Chợ điện tử, Mua bán xuyên biên giới, Cổng thanh toán, Ví điện tử, Thanh toán di động, Cho vay tiêu dùng, Sàn giao dịch tiền mã hoá, Hậu cần kho vận, Chuyển phát hàng hoá, Đào tạo công nghệ, Du lịch trực tuyến v.v… với nhiều đơn vị thành viên lớn nhất Việt Nam hoặc tiên phong trong khu vực Đông Nam Á.
Hệ sinh thái NextTech hiện có 600 nhân viên làm việc tại 7 quốc gia trong 3 lĩnh vực chính: Thương mại điện tử, Công nghệ tài chính và Dịch vụ hậu cần; với sản lượng giao dịch năm 2017 ước đạt 500 triệu USD và doanh thu 90 triệu USD. NextTech đang hoạt động tại 8 văn phòng trên toàn cầu ở Hà Nội, Hồ Chí Minh (Việt Nam), Bangkok (Thái Lan), Kuala Lumpur (Malaysia), Jakarta (Indonesia), Manila (Philippines), San Jose (bang California, Mỹ) và Quảng Châu (Trung Quốc).
Vào tháng 11 năm 2017, NextTech vinh dự được bình chọn là 1 trong 10 doanh nghiệp có ảnh hưởng lớn nhất đến sự phát triển của Internet tại Việt Nam trong vòng 10 năm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- NextTech là một tập hợp hơn 20 công ty công nghệ khởi nghiệp tại Việt Nam từ năm 2001 với tiền thân là PeaceSoft.
Mission
- Với mục tiêu mang lại giá trị to lớn tới khách hàng và cộng đồng, NEXTTECH không ngừng tạo ra những sản phẩm mới để điện tử hóa và tiện lợi hóa cuộc sống của con người. Là sản phẩm trong hệ sinh thái công nghệ của NextTech Group Technopreneurs.
Review Tập đoàn NextTech
Có chậm lương nhé, tháng nào t cũng bị chậm mất 4, 5 hôm. (RV)
Lương đúng hạn, đúng mùng 4 là ting ting, thưởng vừa đủ, môi trường thoải mái, anh em thân thiện)(rv)
Chế độ trừ lương rất rất rất vô lý: nghỉ phép ( có xin phép) nhưng không làm đơn trước ngày nghỉ hoặc đúng ngày nghỉ thì trừ 150% lương. đi trễ thì trừ x2 lương + thêm 100k(rv)