Mô tả công việc
1. Product research and development:
- Research and analyze the market, travel trends and needs of customers, especially independent travel groups, friends and families.
- Build creative and attractive tourism products, including:
+ Experience tours (Emphasizing unique elements and closeness to the destination's culture, nature, and lifestyle).
+ Combo tours (Flexible combination of air tickets, hotels, and other travel services at competitive prices).
+ Individual travel services (Entrance tickets, pick-up and drop-off services, tour guides, and other convenient services).
2. Product Management:
- Product pricing, developing attractive promotion and incentive policies.
- Coordinate with other departments (marketing, sales, suppliers) to deploy products to customers.
- Monitor and evaluate product effectiveness, and adjust to increase business performance.
3. Building partnerships:
- Work closely with service providers (hotels, airlines, restaurants, suppliers).
- Negotiate, establish, and maintain sustainable cooperative relationships with domestic and foreign suppliers.
4. Team Management
- Build and develop the product department staff, ensuring effective coordination at work.
- Train and inspire the team about trends and thinking in developing creative travel products.
Yêu cầu công việc
- University Degree in Tourism, Business Administration, Marketing, or related fields.
- Minimum 2 years of experience in the tourism industry, with at least 2 years in a product development management position.
- Deep understanding of the domestic and international tourism market, especially youth travel trends.
- Experience in developing unique tourism products, targeting independent customers, groups of friends and families.
- Excellent leadership and team management skills.
- Creative, strategic, and customer-oriented thinking.
- Strong communication, negotiation, and partnership-building skills.
- Priority is given to candidates who are proficient in English at work.
- Proficiency in office computer tools and tourism product management systems.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: Negotiable.
- Full participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance after 2 months of probation.
- Tet bonus, 13th month bonus, holidays... according to regulations
- Esop bonus according to company policy.
- Salary review once a year.
- Company trips 1-2 times a year.
- Participate in many employee bonding events throughout the year, such as sports activities, team building, festivals,...
- Full working tools are provided.
- 12 days off/year, bonus on holidays during the year.
- Dynamic, professional working environment, high promotion opportunities.
- Enjoy other welfare policies according to company regulations
CTCT Group thành lập và phát triển thương hiệu Vua Hàng Úc từ năm 2017 và cho tới nay đã trở thành thương hiệu đứng đầu về thị trường TPCN và sữa tại Việt Nam. Chúng tôi tự hào là nhà phân phối chính hãng - độc quyền của VITATREE và BRAUER tại Việt Nam.
Tất cả sản phẩm của Vua Hàng Úc có xuất xứ 100% tại Úc, được chứng nhận bởi các tổ chức uy tín trên thế giới với mang mang đến những giải pháp toàn diện cho sức khỏe cả gia đình. Hơn 5 triệu khách hàng Việt Nam đã tin dùng và lựa chọn sản phẩm của Vua Hàng Úc.
Vua Hàng Úc hiện là đối tác cung cấp của rất nhiều nhà phân phối, chuỗi siêu thị, cửa hàng lớn cũng như hơn 10,000 shop Mẹ - Bé online, cửa hàng khắp các tỉnh thành Việt Nam và đang ngày càng mở rộng. Vua Hàng Úc không chỉ là nhà phân phối, mà còn là người bạn đồng hành tin cậy, mang đến những sản phẩm chất lượng cao với giá cả cạnh tranh nhất thị trường.