ABOUT TIMO
Everybody dreams of being rich(er) and fears being poor. Timo supports you in achieving this dream. Financially, we support across the 5 functions of money: moving, managing, accessing, growing, and protecting your money.
Being rich however means more than just having a lot of money. Enjoying a rich life includes making money more fun and emotional by embedding banking services into your lifestyle and within your social circle to unlock a truly rich life.
WHAT YOU WILL BE DOING
- Field visit and meet customers to fulfill Customer Identity Verification process for Account Opening and Card Issuance.
- Manage customer portfolio and ensure delivery of high-quality products/services to clients and increase revenue for the company.
- Self-develop and implement action plans to improve company-client relationship.
- Collaborate with other departments or banking partners to ensure active implementation of client relationship objectives.
- Develop customer portfolio following the assigned target from company or line manager.
- Proceed all after sales service such as: Hand-over cards / PIN/ Documents to customers if all requirements are met.
- Instruct customers to use The Company’s digital channels and products.
- Answer simple enquiries of customers or escalate to higher support levels, if any.
- Arrange appointments for registered customers to meet RO for debit card receiving.
- Consult Timo Visa Credit card qualification criteria for customers to apply.
- Conduct survey campaigns to define customers’ satisfaction and comments, and advise customers on product features, technical instruction, and privilege programs (if any).
- Responsible for performing a full range of customer service-oriented telephone and other communication channels such as Facebook, Zalo…
- Ensure adherence to the defined operational process, AML & KYC guidelines, code of conduct & rules of The Company.
- Participate in developing processes and regulations related to assigned projects.
WHAT WE NEED FROM YOU
- Be careful, hard-working, trustworthy and disciplined.
- Has interpersonal skills.
- High sense of responsibility and service excellence.
- Be able to speak with clarity and precision in order to explain thoroughly to customers.
- Be able to work independently or collaborate with teams to solve diverse customer inquiries and issues.
- Has an appropriate appearance and courtesy manner.
- Be able to communicate in English is a plus.
- Have experience in the service sector (hotels, banking, insurance, finance).
- Be able to work in shift, including night and weekend.
- Be excited about working on a start-up project under high pressure and productivity achievement.
CTCT Group thành lập và phát triển thương hiệu Vua Hàng Úc từ năm 2017 và cho tới nay đã trở thành thương hiệu đứng đầu về thị trường TPCN và sữa tại Việt Nam. Chúng tôi tự hào là nhà phân phối chính hãng - độc quyền của VITATREE và BRAUER tại Việt Nam.
Tất cả sản phẩm của Vua Hàng Úc có xuất xứ 100% tại Úc, được chứng nhận bởi các tổ chức uy tín trên thế giới với mang mang đến những giải pháp toàn diện cho sức khỏe cả gia đình. Hơn 5 triệu khách hàng Việt Nam đã tin dùng và lựa chọn sản phẩm của Vua Hàng Úc.
Vua Hàng Úc hiện là đối tác cung cấp của rất nhiều nhà phân phối, chuỗi siêu thị, cửa hàng lớn cũng như hơn 10,000 shop Mẹ - Bé online, cửa hàng khắp các tỉnh thành Việt Nam và đang ngày càng mở rộng. Vua Hàng Úc không chỉ là nhà phân phối, mà còn là người bạn đồng hành tin cậy, mang đến những sản phẩm chất lượng cao với giá cả cạnh tranh nhất thị trường.