1. POSITION INFORMATION
- Company name: CROWE VIETNAM CO., LTD – HA NOI BRANCH
- Department: Outsourcing
- Work place: IPH Office Tower, 241 Xuan Thuy st, Dich Vong Hau Ward, Cau Giay Dist, Ha Noi
- Working hours: Monday – Friday (8:30 AM to 5:30 PM). Saturday: On an as-needed basis, depending on departmental or customer requirements.
- Remote Work: 1-2 days per week (not applicable during the probationary period)
- Recruited Quantity: 01
- Salary: Negotiate
- Level: Manager
- Supervisor: Director/ Partner
2. JOB DESCRIPTION
- Manage an outsourcing team (from 5-10 persons) to properly deliver outsourcing services (accounting, tax, payroll, secretary) to clients with detailed works presented in this link (www.crowe.com/vn/services/outsourcing).
- Lead and develop your team to ensure that you have a strong team for current and future development. This means you have to plan, recruit, train, motivate, organize, assess, and manage your team members.
- Improve and optimize service processes, and templates of report/working papers…. to satisfy clients in the future, and to ensure the services are more compliant and financially effective.
- Deal with potential clients (normally introduced by the Company) to process proposals and contracts.
- Take care of existing clients to maintain their service contracts (Ex: Perform seminars, newsletters, publications, visits,.. ).
- Prepare annual budgets for your team and effectively manage it.
- If possible, proactively approach and develop new clients, and networks of relations,... to look for opportunities for growth.
3. REQUIREMENTS
- University degree in accounting/auditing/finance/economic.
- Must have CPA certification (Accounting/Auditing Certificate).
- Minimum 3 years of experience in the job tasks described above (Must be in the Outsourcing Service field).
- Good command of English (frequent communication with the foreign clients).
- Have the skills, abilities, and qualities necessary to ensure the successful execution of the job descriptions mentioned above.
4. BENEFITS
- Work for an international brand that frequently ranks among the top 10 globally.
- Competitive compensation, including salary, year-end performance bonus, bonus for other contributions if any, and holiday bonuses.
- Flexible working hours and locations when possible. Work from home 1-2 days/week.
- Sponsorship for professional programs such as CPA VN, ACCA, CPA Australia, or other relevant courses and workshops.
- Clear career path (Manager- Senior Manager-Director-Partner). Have the opportunity to become the Head of the Outsourcing Division (lead the Division, own the business account, and enjoy the profit sharing)
- Friendly working environment with the core value "We Care - We Share- We Invest - We Grow"
- The Company's leadership culture is based on trust, listening, openness, cooperation, flexibility, friendliness, not being constrained or judged.
- The superiors and colleagues are friendly, gentle, humorous and approachable.
- Opportunities to test new ideas and ways of doing things.
- Encouragement and support for intensive training programs such as online learning, offline training, and on-the-job instruction.
- Entertainment activities, including relaxing time with snacks, music and sports activities, picnics and travel with the company, sports and outdoor activities, and other activities in the office.
- Special benefits on peak season when & where possible: Peak season allowance, Special Leave after peak season, Relax Trip…
5. APPLICATION GUIDE, if any
Please click the following link to apply directly no later than 25th August 2024.
https://recruitconnect.talent.vn/job/accounting-tax-manager-outsourcing-service-7590
Công ty tài chính TNHH MTV Bưu điện là một tổ chức tín dụng phi ngân hàng, được thành lập và tổ chức dưới hình thức công ty TNHH Một Thành Viên với 100% vốn của NGÂN HÀNG THƯƠNG MẠI CỔ PHẦN ĐÔNG NAM Á (SeABank). Công ty Tài chính Bưu điện được tổ chức và hoạt động theo luật của các tổ chức tín dụng, luật doanh nghiệp và các luật khác có liên quan.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng Bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội, bảo hiểm thất nghiệp
- Gói bảo hiểm sức khỏe cho CBNV: PVI
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1998, PTF ra đời, trực thuộc Tập đoàn Bưu chính Viễn thông Việt Nam VNPT. PTF là một trong các Công ty Tài chính đầu tiên tại Việt Nam.
- Năm 2011, Nhận quyết định Công nhận danh hiệu Tập thể lao động hoàn thành nhiệm vụ công tác.
- Năm 2016, Nhận Cờ thi đua cho Tập thể về thành tích Hoàn thành xuất sắc nhiệm vụ
- Năm 2018, Tái cấu trúc doanh nghiệp với 100% vốn điều lệ thuộc về SeABank
- Năm 2021, Triển khai sản phẩm cho vay tiền mặt. Đến tháng 11/2021 PTF đã có mặt tại 17 tỉnh thành với 18 chi nhánh trên cả nước.
Mission:
Lấy khách hàng làm trung tâm, PTF cung cấp những sản phẩm dịch vụ chuyên biệt, phù hợp nhu cầu và mong muốn của nhiều phân khúc khách hàng với trải nghiệm dịch vụ tốt nhất để nâng cao năng lực tài chính và chất lượng sống của cộng đồng.