- Generate new business from your own prospect/existing customers and company's prospect customers. Focus on Chinese accounts relates, no limitation to all VN local freehand business.
- Achieve the sales target by profit/new customers/volumes...through local control business/ customers.
- Corporate and follow with Operation team in case of delay, damage, loss and other irregularities…and explain to customers to align with company policy and make customer satisfied
- Make report of shipment details, Weekly or Fortnightly / Monthly reports and other reports of sales pipelines.
- Coordinate, direct and lead business development within defined field of responsibility on department level or higher
- Study internal information of company, network.
- Use internal systems for daily works such as CRM updates....
- Other tasks required by Head of sales
- College/ Bachelor degree
- 2-5 years forwarder industry working experience
- Chinese person with good English communication
- Computer basic knowledge, MS Office (doc., xls., ppt.)
- Sales hunter type
- Fast learner, easy to adopt into new environment
- Positive attitude
- Good manners and appearance
- Able to travel within Asia countries
- House Allowance & Transportation allowance
- 13 month Salary; bonuses on holidays;...
- Sales Incentive
For over 40 years, cargo-partner has flourished in the logistics industry, delivering unparalleled service to our clients worldwide. We have now embarked on another journey and to continue our commitment for excellence, we have now joined the Nippon Express Group which will now underpin all the values we constantly aspire to achieve, now becoming a top 5 global player. As an end to end info logistics provider, we pride ourselves on offering a comprehensive portfolio of air, sea, land transport, and warehousing services.
With a unique focus on information technology and supply chain optimization, we empower businesses to thrive in today's fast-paced world. Join our dynamic team, where innovation meets passion and every voice is valued. Embark on a journey where your skills are nurtured, creativity is celebrated, and together, we take pride in making a difference.
Discover more about our Mission & Vision . Dive into a world of endless opportunities and embark on the cargo-partner journey with us.
cargo-partner is an equal opportunity employer. We celebrate diversity and are committed to creating an environment where all employees feel valued and respected. We do not discriminate on the basis of race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age, disability, or any other legally protected characteristics. We welcome and encourage applications from all individuals, regardless of background.
Explore endless opportunities and leave your mark with us. #JoinUs #Logistics #workingdigital #Teamwork #cargopartner #wow
Ready to get things moving? Join our team!
Learn about Life at cargo-partner here .
View our Privacy Policy .
Có giấy phép thành lập và hoạt động số 51GP/KDBH cấp ngày 12/6/2008, Hanwha Life Việt Nam có vốn điều lệ 4.891 tỷ đồng và là một trong những công ty bảo hiểm nhân thọ có tiềm lực tài chính mạnh nhất tại Việt Nam. Hanwha Life Việt Nam cũng là doanh nghiệp vinh dự được nhận danh hiệu “Top 10 Công ty Bảo hiểm uy tín” liên tục trong 6 năm (từ 2017 đến 2022)
Hanwha Life Việt Nam đã chính thức giới thiệu sản phẩm đến khách hàng kể từ ngày 1/4/2009. Hanwha Life Việt Nam đang có hơn 500 nhân viên cùng hơn 37.000 tư vấn tài chính hoạt động ở trên 160 điểm phục vụ khách hàng trên cả nước. Tính đến năm 2022, công ty có gần 1.000.000 khách hàng tin tưởng và giao phó trọng trách bảo vệ bản thân và gia đình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe cao cấp, bảo hiểm tai nạn nhóm theo chính sách công ty.
- Được bảo hiểm chăm sóc sức khỏe định kỳ hằng năm, kèm chính sách sức khỏe cho người thân nếu đạt KPI.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Thường xuyên có những quyền lợi được du lịch trong và ngoài nước hằng năm
- Quà tặng cho người mới đến và vào những dịp đặc biệt
Lịch sử thành lập
- Năm 2005, Chính thức thành lập văn phòng đại diện tại Hà Nội
- Năm 2008, Nhận giấy phép hoạt động từ Bộ tài chính, khởi đầu cho một hành trình mới
- Năm 2009, Hanwha Life Việt Nam được thành lập với vốn điều lệ 100 triệu USD. Chính thức hoạt động tại Việt Nam - Chính thức giới thiệu sản phẩm ra thị trường
- Tháng 2 năm 2010, Hanwha Life Việt Nam chính thức đi vào hoạt động.
- Tháng 4 năm 2015, Hanwha Life Việt Nam kỷ niệm 5 năm thành lập với các hoạt động từ thiện như tặng quà cho trẻ em mồ côi, người già neo đơn, tổ chức khám sức khỏe miễn phí cho người nghèo.
- Tháng 4 năm 2019, Hanwha Life Việt Nam đầu tư vào mảng giáo dục bằng việc tài trợ cho trường Đại học Khoa học Tự nhiên, ĐHQG TP.HCM và trường Quản trị Kinh doanh Harvard.
- Năm 2020, Hanwha Life Việt Nam tiếp tục phát triển sản phẩm bảo hiểm đa dạng, cam kết hỗ trợ và bảo vệ khách hàng trong suốt quá trình sử dụng sản phẩm của công ty.
Mission
Cung cấp dịch vụ và giải pháp hướng đến khách hàng, trở thành công ty bảo hiểm được tín nhiệm nhất tại Việt Nam.
Review Hanwha Life Viet Nam
Môi trường lành mạnh(IT)
Phúc lợi có đầy đủ(IT)
Công ty cũng hỗ trợ sát lắm(IT)