BEST Logistics Technology ★ 3.4

Hồ Chí Minh
1.000 - 5.000 nhân viên
Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại BEST Logistics Technology

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án
Vận tải
Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Giáo dục
Tài chính - Kế toán
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
An ninh - Bảo vệ

Việc làm BEST Logistics Technology

Cập nhật 02/03/2025 17:23
Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH BEST Logistics Technology (Việt Nam)
Food & Beverage Manager/ Quản lý Bộ phận Ẩm thực
BEST Logistics Technology 3.4★
5 đánh giá 181 việc làm 9 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 08/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Phan Thiết - Bình Thuận

Mô tả công việc

• Assists in supervising the function of all Food and Beverage employees, facilities, sales and costs, to ensure maximum departmental profit is achieved
• Controls and analyses, on an on-going basis, in order to optimize the following:
o Quality levels of product and service
o Guest satisfaction
o Merchandising and marketing
o Operating costs
o Sanitation and cleanliness (hygiene)
o Outlet Maintenance
• Coordinates and supervise the preparation, presentation and service of food products to ensure the highest quality at all times
• Establishes and maintains effective employee relations
• Assists in coordinating pricing and preparation of menus, beverage and wine lists by taking into consideration such factors as:
o Local requirements
o Market needs
o Competition
o Trends
o Recipes
o Potential costs
o Availability of Food and Beverage products
o Merchandising and promotions.
• Coordinates to determine the minimum and maximum Food and Beverage par stocks and Food and Beverage items in accordance with quality and quantity standards
• Daily and weekly Food and Beverage meetings relating to, but not limited to, the following:
o Overall Food and Beverage financial results and profitability
o Projected business
o Operations results and problems
o Changes in procedures
o New management policies
o Quality improvement
o Sales improvement
o Productivity improvement
• Attends all other meetings as required by the administrative calendar
• Keeps and up-to-date standard recipe file for all Food and Beverage items to include:
o Sales history
o Sales mix
o Actual costs
o Potential costs
o Par stock
o Production time
• Assists in implementing a daily, weekly and monthly checklist for all Food and Beverage departments. Ensures proper follow-up to attain maximum quality and efficiency
• Keeps aware of trends, systems, practices and equipment in Food and Beverage preparation and service in the hotel and restaurant field through trade literature and actual visits
• Interacts with individuals outside the hotel including, but not limited to, clients, suppliers, government officials, competitors and other members of the local community
• Assists Outlet Manager on manpower planning and management needs
• Involves in the preparation and management of the Department’s budget
• Performs any other duties which may be assigned by the management from time to time

Quyền lợi được hưởng

Benefit:

Accommodation for Candidate who come from another city

Service charge

2 days off / week

Full Social Insurance

Shuttle bus from the hotel to City and back

International work environment

Duty meal

Yêu cầu công việc

• 4 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience

• Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.

• Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

• Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.

• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.

• Fluent English skills

• Leadership Skills

Yêu cầu hồ sơ

- CV/ Sơ yếu lý lịch

- Potrait Photo /Ảnh

- Notaried ID Card/ Căn cước công dân photo công chứng

- Health check / Giấy khám sức khỏe


Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH BEST Logistics Technology (Việt Nam)
BEST Logistics Technology Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 20, Tòa nhà UOA, Số 06 Tân Trào, Phường Tân Phú, Quận 7

Tập đoàn BEST Inc (NYSE: BEST) là nhà cung cấp dịch vụ Chuỗi cung ứng thông minh hàng đầu và sở hữu tốc độ phát triển mạnh mẽ trên phạm vi toàn cầu. Nền tảng đa diện của chúng tôi kết hợp công nghệ, dịch vụ hậu cần và chuỗi cung ứng tích hợp, dịch vụ giao nhận đầu cuối và các dịch vụ gia tăng giá trị khác. BEST Logistics & Technology bước vào thị trường Việt Nam với mục tiêu cung cấp dịch vụ Chuyển Phát với Công Ty TNHH BEST Logistics Technology (Việt Nam)


Review BEST Logistics Technology

3.4
5 review

21/10/2024
Sale Logistics tại Hà Nội

Ai có cái mindset thích OT không cần tiền, làm vì đam mê thì ghé vào công ty

20/11/2023
Sale Logistics tại Hà Nội

Chính sách và quy trình làm việc của Best (fb)

20/11/2023
Sale Logistics tại Hà Nội

Công việc OT muộn (fb)

Những nghề phổ biến tại BEST Logistics Technology

Bạn làm việc tại BEST Logistics Technology? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BEST Logistics Technology

BEST Logistics Technology

Click để đánh giá