Responsibilities
· Devising and implementing strategic solutions relating to Academic quality and standards
· In coordination with other departments, being accountable for overall student reenrollment.
· Using KPIs (Key Performance Indicators) to inform and direct academic strategy.
· Conducting evaluation of center performance and relaying feedback to relevant personnel.
· Working with other departments to coordinate the development of projects.
· Supporting to build academic standards/ customer service system by providing feedback
· Planning training schedules for teachers and TA
· Assist the employer in promotion of its programs and courses. This promotion may take the form of: still pictures, video and audio through web sites, brochures, commercials and any other medium that the employer uses to promote its programs. In such promotions the school may also reveal some personal information, such as, full name, age, qualifications, and work history.
· Be available at times agreed to promote and advertise the school and its programs within reasonable notice periods.
· Develop and maintain a comprehensive curriculum for IELTS program
Implement strategies to achieve student performance targets in IELTS exams
KPI's
· Monitor and control teaching quality to provide customer satisfaction on learning outcome for students. Internal Process Quality - be responsible for the quality of AEG teaching and ensure it is to the expected standards. Provide guidance and uphold and develop procedures and consultation to division stakeholders and Academic department. Measured by hitting 70% of re-enrolment target.
· Monitor teacher schedule, annual leave/sick leave, teacher retention to minimize class cancel and control teacher cost. Support initiatives that contribute to promoting teacher retention, develop and deliver training and professional development opportunities for Academic Department.
· Monitor teaching quality and ensure consistency in academic delivery
· Foster a culture of data-informed decision-making concerning Academic Department actions.
Ensure compliance with international IELTS standards.
Qualifications
· Bachelor’s degree or higher degree from a recognized university
· An internationally recognized English language teaching qualification (e.g. CELTA, or equivalent)
· At least 5 years ESL teaching experience at reputable institutions
· Experience in teaching Young Learners/ Teens/IELTS
· At least 2 years’ experience in a Management role
· A postgraduate ELT/TESOL qualification, such as Cambridge DELTA, Cambridge IDLTM or a Master's degree in ELT/TESOL
· Thorough understanding of the role of culture in language teaching and learning
IELTS certificate with a high band score (preferably 8.0+ overall)
Công ty TNHH Bitu Việt Nam là một công ty về lĩnh vực công nghệ, mảng giáo dục Tiếng Anh. Với dự án thiết lập một ứng dụng học tiếng anh cho người Việt đem lại nhiều hiệu quả cao và tiết kiệm chi phí. Công ty tạo ra Bitu - với sứ mệnh tạo ra một mạng xã hội kết nối những người muốn luyện nói Tiếng Anh, Bitu là ứng dụng trò chuyện theo nhóm với người nước ngoài theo chủ đề đa dạng. Bitu là ứng dụng nói tiếng Anh với người nước ngoài theo nhóm cùng những chủ đề đa dạng, phong phú. Khi tham gia Bitu, bạn sẽ được luyện nói với những người bạn cùng trình độ dưới sự hướng dẫn của giáo viên nước ngoài.
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng chế độ chính sách BHYT
- Hưởng BHXH
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
Lịch sử thành lập
- được thành lập vào năm 2020
Mission
- Luôn cam kết đem lại cho khách hàng các dịch vụ chất lượng nhất với giá thành cạnh tranh nhất. Chúng tôi luôn làm việc với mong muốn đem lại sự hài lòng tối đa cho quý khách hàng.
Review Công Ty TNHH Bitu Việt Nam
Công ty nợ lương, dấu hiệu lừa đảo, tuyển nhân viên nhưng ko có việc làm (RV)
Hai sếp nhiệt tình vui tính nhưng nội bộ công ty thường xảy ra mâu thuẫn.
Môi trường làm việc nghiêm túc nhưng thường xuyên có sự thay đổi từ định hướng cho đến nhân sự, không có sự ổn định