Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Assists in carrying out the daily activities of the Human Resource Office including recruitment, total compensation, and training and development.
- Additionally, he/she assists in delivering HR services that meet or exceed the needs of employees and enable business success; as well as ensuring compliance with all applicable laws, regulations and operating procedures.
CORE WORK ACTIVITIES
Assisting in Managing Recruitment and Hiring Process
• Assists in the interviewing and hiring of Human Resource employee team members with the appropriate skills, as needed.
• Assists in establishing and maintains contact with external recruitment sources.
• Attends job fairs and ensures documentation of outreach efforts in accordance with Human Resource Standard Operating Procedures.
• Networks with local organizations (e.g., Hotel Association and peers) to source candidates for current or future openings.
• Assists in monitoring candidate identification and selection process.
• Performs quality control on candidate identification/selection.
Assisting in Administering and Educating Employee Benefits
• Works with the unemployment services provider to respond to unemployment claims; reviews provider reports for accuracy and corrects errors.
• Assists with unemployment claim activity reports.
• Attends unemployment hearings and ensures property is properly represented, as needed.
Assisting in Managing Employee Development
• Assists with departmental orientation program for employees to receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
• Ensures employees are cross-trained to support successful daily operations.
• Assists with coordination and facilitation of new hire orientation program to generate a positive first impression for employees and emphasize the importance of guest service in company culture.
• Ensures attendance by all new hires and participation of the leadership team in training programs
• Assists with ensuring departmental orientation processes are in place and employees receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
Other tasks of Training will be assigned
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
Education and Experience
• High school diploma or GED; 2 years experience in the human resources, management operations, or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Human Resources, Business Administration, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Từ năm 1984, chúng tôi đã sản xuất hàng may mặc chất lượng. Chúng tôi được đức tin hướng dẫn để tiến hành công việc kinh doanh của mình với tình yêu, niềm vui và sự chính trực vững chắc. Được thành lập bởi chị em nhà Tan, những người ban đầu chỉ may quần áo nịt cho phụ nữ ngay tại nhà của họ, Bodynits đã phát triển thành nhà sản xuất hàng may mặc chất lượng cao hàng đầu, mở rộng sự hiện diện trên khắp châu Á.
Sự tồn tại của CÔNG TY TNHH BODYNITS TIỀN GIANG là minh chứng cho sự chu cấp của Chúa dành cho những người sáng lập của chúng tôi. Với ít trình độ học vấn đại học cũng như kinh nghiệm liên quan, chị em nhà Tan dấn thân vào công việc kinh doanh với mục đích duy nhất là chu cấp cho gia đình. Ngày nay, Bodynits đã phát triển thành một tổ chức hoạt động trên khắp châu Á và phục vụ các thương hiệu nổi tiếng toàn cầu. Mục đích và sứ mệnh của chúng tôi đã được định hình qua nhiều năm. Ngoài lợi ích thương mại, chúng tôi cam kết hết lòng phục vụ các bên liên quan và làm giàu cho các thành viên trong nhóm, gia đình của họ và cộng đồng của chúng tôi.