- Communication management:
- Develop holistic approach and action plan to enhance overall SPX brand image and maintain high brand consistency across all channels (from online to offline)
- Establish clear communication strategy and execution plan for cross-functional & business projects/ initiatives such as: riders/ drivers activities, feature launching, new policy roll-out to related parties
- Create and maintain smooth communication flow among internal SPX: right information to be delivered to right persons, and at the right time
- Social Media:
- Build up strong social community to increase brand awareness for SPX on social and connect with riders/ drivers to improve their engagement/ commitment with the company
- Social seeding to mitigate seller and rider sentiment towards SPX
- Crisis Management:
- Manage overall social sentiment towards SPX and work with PR/ risk management/ legal on crisis management if needed
- Minimize noise levels & escalation on social media as well as work with PR/ ER to align key message in case of crisis handling
- Online & Offline Visibility Management:
- Manage visibilities on website & rider app, consolidate requests from different stakeholders
- Manage POSM/ Offline materials requests form stakeholders and design to maintain brand consistency
- Leadership:
- Lead, manage and grow a team in conceptualizing, executing and optimizing marketing communication projects to drive impact: Define team’s SOW, monitor and manage project performance KPIs; escalate issues with proposed solutions promptly to management, then closely monitor on mitigation implementation
- Lead a team with diverse backgrounds ; able to provide guidance and feedback to ensure for overall team’s achievement and development
- Possess solid knowledge and experience communication strategy
- Have experience in branding strategy, brand reputation protection
- Have strong connection with brands and experience in running partnership programs
- Possess experience in event planning is a plus
- Highly meticulous and good at coordination, able to work under extreme pressure
- Willing to be hands-on with strong project management and executional abilities
- Proven leadership capabilities, driven, resilient, reliable and more importantly, someone who enjoys working in a fast-paced environment
- At least 2 years of team management experience
- At least 5 years of work experience, preferably in Marketing, Project Management or other relevant experience(s)
- Excellent command of English
Từ năm 1984, chúng tôi đã sản xuất hàng may mặc chất lượng. Chúng tôi được đức tin hướng dẫn để tiến hành công việc kinh doanh của mình với tình yêu, niềm vui và sự chính trực vững chắc. Được thành lập bởi chị em nhà Tan, những người ban đầu chỉ may quần áo nịt cho phụ nữ ngay tại nhà của họ, Bodynits đã phát triển thành nhà sản xuất hàng may mặc chất lượng cao hàng đầu, mở rộng sự hiện diện trên khắp châu Á.
Sự tồn tại của CÔNG TY TNHH BODYNITS TIỀN GIANG là minh chứng cho sự chu cấp của Chúa dành cho những người sáng lập của chúng tôi. Với ít trình độ học vấn đại học cũng như kinh nghiệm liên quan, chị em nhà Tan dấn thân vào công việc kinh doanh với mục đích duy nhất là chu cấp cho gia đình. Ngày nay, Bodynits đã phát triển thành một tổ chức hoạt động trên khắp châu Á và phục vụ các thương hiệu nổi tiếng toàn cầu. Mục đích và sứ mệnh của chúng tôi đã được định hình qua nhiều năm. Ngoài lợi ích thương mại, chúng tôi cam kết hết lòng phục vụ các bên liên quan và làm giàu cho các thành viên trong nhóm, gia đình của họ và cộng đồng của chúng tôi.