Việc làm BOSCH

Tìm thấy 20 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH BOSCH GLOBAL SOFTWARE TECHNOLOGIES
Global IT Application Support
BOSCH
3.6
542 đánh giá 287 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 17/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Tóm tắt công việc
Support End-User via SMT Ticket following ITIL Process which are maintained with defined SLA & KPI
Contribute to problem investigation, change management and system configuration
Working on Oracle PL/SQL
Support for new feature release, hot-fix
Maintain and manage the application servers
To the holder of this position other tasks and activities related to the current job can be assigned by line-manager
To be trained in process know how (Incident, Problem, Change Management)Bachelor degree in IT/ Computer Science or relevant background
Fluent in English communication
Technical skill:
Strong knowledge of SQL, PL/SQL
Knowledge in Service Management Tool (Redemy , ServiceNOW, ServiceDesk Plus)
Knowledge in Project and Process Management will be an advantage
Have ability to work under pressure during peak periods and respecting the deadlines
Have teamwork spirit, pro-active to support, share workload, document/share the knowledge, open mindset and continuous improvement.
Strong communication, interpersonal and intercultural skills
Flexible and able to support in CET time zone if required (1:00PM - 10:00PM)
Khu vực
Báo cáo

Những nghề phổ biến tại BOSCH

Bạn làm việc tại BOSCH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BOSCH

BOSCH

Click để đánh giá